اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

رویکرد مدیران استان حل مسائل عمران شهری است

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان گفت: رویکرد همه مدیران زنجانی حل مسائل و معضلات عمران شهری است.

رویکرد مدیران استان حل مسائل عمران شهری است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد در همایش شهرداران استان زنجان، اظهار کرد: رویکرد شهرداری‌ها باید حل مسائل و مشکلات شهری بوده و با راه‌حل‌های قانونی در زمینه حل این مشکلات گام بردارند.

وی بر ضرورت کاهش هزینه‌های شهرداری‌ها تاکید کرد و گفت: حذف نیروهای مازاد که مشکلات زیادی را برای شهرداری‌ها به وجود می‌آورد باید از برنامه‌های شهرداری‌ها باشد.

استاندار زنجان با اشاره به ضرورت تعامل شهرداری با شورای شهر خاطرنشان کرد: باید با تعامل و نه باج دادن، همکاری و تعامل بین شهرداری و شورای شهر برقرار شود.

وی با بیان اینکه شهرداری باید از فعالیت‌های واسطه‌گری بپرهیزد، افزود: توجه به فعالیت‌های قانونی و تاثیرگذار باید از برنامه‌های جدی شهرداری‌ها باشد.

رئوفی‌نژاد بر ضرورت راه‌اندازی خانه فرهنگ محلات از سوی شهرداری‌ها تاکید کرد و افزود: باید فعالیت‌های فرهنگی شهرداری‌ها نمود بیشتری داشته و مردم از این برنامه‌های فرهنگی بهره‌مند شوند.

وی محدودیت‌های سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی را در زمینه عمران شهری غیرقابل قبول دانست و گفت: برخی از این ضوابط که در گذشته اعمال شده است باید با راه‌حل‌های قانونی حل شود.

استاندار زنجان جذب سرمایه‌گذار در اجرای پروژه‌های عمران شهری را مهم دانست و یادآور شد: باید برای جذب سرمایه‌گذاران، مشوق‌ها و امتیازات لازم به سرمایه‌گذاران ارائه شود.

وی از جذب دو سرمایه‌گذار در استان زنجان خبر داد و گفت: دو پروژه با اعتبارات 900 میلیارد تومانی و 35 میلیارد تومانی در روز دوشنبه کلنگ‌زنی می‌شوند.

رئوفی‌نژاد با بیان اینکه همه تلاش‌ها، برنامه‌ریزی‌ها و هدف‌گذاری‌های استان یک طرف توجه به پروژه‌های عمرانی است، افزود: مدیریت و توجه به این اهداف از دیگر موضوعاتی است که به نحو مطلوبی در استان پیگیری می‌شود.

وی با تقدیر از فعالیت‌ها و تلاش‌های معاونت عمرانی استاندار زنجان خاطرنشان کرد: این معاونت با نگاهی موشکافانه و کارشناسی دقیق در موضوعات عمران شهری گام‌های مطلوبی را برداشته است.

استاندار زنجان عمران شهری را یکی از حوزه‌های بسیار مهم و مورد توجه شهروندان دانست و گفت: اگر این حوزه اهمیت نداشت این‌ همه زمان صرف انجام پروژه‌های عمران شهری نمی‌شد.

وی فعالیت‌های عمران شهری را از مطالبات جدی مردم دانست و گفت: مردم شاید نسبت به پروژه‌های دیگر حساس نباشند، اما نسبت به انجام پروژه‌های عمرانی در زمان تعریف شده موشکافانه برخورد می‌کنند.

رئوفی‌نژاد رضایت‌مندی مردم از فعالیت‌های عمران شهری را کارنامه درخشانی برای استان برشمرد و افزود: همه فعالیت‌های عمران شهری 19 شهر استان زنجان بدون چشم داشت و برای کسب رضایت مردم انجام می‌شود.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول