اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار قروه خبر داد

اختصاص 65 میلیارد ریال برای عمران شهری قروه

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار قروه از اختصاص 65 میلیارد ریال برای عمران شهری شهر قروه خبر داد و گفت: 20 میلیارد ریال از این اعتبار برای ساماندهی، توسعه و تکمیل سراب کوثر اختصاص یافته است.

اختصاص 65 میلیارد ریال برای عمران شهری قروه

پرویز اوسطی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: به منظور توسعه عمران و آبادانی شهرستان قروه در سال گذشته و امسال اعتبارات مناسبی به این شهرستان اختصاص داده شده است.

به گفته وی، در سال 90 حدود 140 میلیارد ریال در قالب 17 سرفصل و 148 پروژه به منظور تحول در توسعه عمران و آبادانی شهرستان اختصاص یافت که تمامی این اعتبارات باید تا پایان تیرماه امسال هزینه شود.

وی تصریح کرد: با توجه به عدم رعایت حداقل استانداردهای لازم شهری و مسائل و مشکلات زیادی که در حوزه عمران شهری شهرهای قروه، سریش‌آباد، دزج و دلبران وجود دارد هزینه این اعتبارات می‌تواند ضمن رفع این مشکلات، شکوفایی منطقه را فراهم کند.

به گفته معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار قروه، 135 میلیارد ریال اعتبار عمرانی به حوزه عمران شهری شهرهای قروه، سریش‌آباد، دلبران و دزج اختصاص یافته که این میزان اعتبار در طول 33 سال گذشته بی‌نظیر بوده است.

اوسطی خاطرنشان کرد: در طول دو سال اخیر 100 میلیارد ریال به شهر قروه اختصاص یافت که از این مبلغ 35 میلیارد ریال آن مربوط به اعتبارات سال گذشته است.

اختصاص 15 میلیارد ریال برای توسعه سراب کوثر قروه

به گفته وی، 15 میلیارد ریال از این میزان اعتبار در سال گذشته برای ساماندهی، توسعه و بهسازی مجموعه گردشگری و اکوتوریستی سراب کوثر قروه اختصاص یافته است.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار قروه تصریح کرد: 20 میلیارد ریال از اعتبار مذکور نیز در سال گذشته به اجرای پروژه ساماندهی خروجی قروه - سنندج حد فاصل میدان شهید مدنی تا ورودی تعاونی کامیون‌داران اختصاص یافت.

اوسطی اضافه کرد: پروژه ساماندهی خروجی قروه - سنندج در حال حاضر در مراحل نهایی است و تذکرات لازم در مورد تسریع در اتمام این پروژه به پیمانکار طرح داده شده است.

وی به اعتبارات عمران شهری سال‌جاری شهرستان قروه اشاره کرد و افزود: امسال 65 میلیارد ریال از سوی استانداری استان برای عمران شهری شهر قروه اختصاص یافته است که 20 میلیارد ریال از این اعتبار مربوط به پروژه ساماندهی، توسعه و تکمیل سراب کوثر است.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار قروه خاطرنشان کرد: 20 میلیارد ریال از اعتبار مذکور به منظور ادامه اجرای طرح بلوار و پل غدیر اختصاص پیدا کرده است.

به گفته وی، 20 میلیارد ریال نیز به منظور اتمام پروژه خیابان و پل شریعتی حد فاصل ترمینال تا میدان شهدا اختصاص یافته است.

اوسطی خاطرنشان کرد: به منظور روانسازی و ایمن‌سازی معابر نیز 5 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.

اختصاص 12 میلیارد ریال برای عمران شهری سریش‌آباد

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار قروه با بیان اینکه 12 میلیارد ریال برای عمران شهری سریش‌آباد، 10 میلیارد ریال دلبران و 8 میلیارد ریال به بحث عمران شهر دزج در سال‌جاری اختصاص یافته است، اضافه کرد: این میزان اعتبارات در زمینه زیرسازی، آسفالت معابر و کوچه‌ها که از مهم‌ترین خواسته‌های مردم است هزینه خواهد شد.

اوسطی اعتبار عمرانی سال گذشته و امسال شهر سریش‌آباد را 15 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: یک میلیارد ریال از اعتبارات سال گذشته این شهر برای تکمیل سایت آتش‌نشانی شهرداری و 2 میلیارد ریال نیز به جدول‌گذاری اختصاص پیدا کرد.

وی اعتبارات سال‌جاری شهر سریش‌آباد را 12 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: این اعتبار در زمینه‌های زیرسازی، آسفالت معابر و کوچه‌های این شهر با اولویت مسیرها و معابری که شبکه آب و فاضلاب آنهایی که نهایی شده باشد هزینه می‌شود.

اختصاص 10 میلیارد ریال برای عمران شهر دلبران

وی اعتبارات عمرانی شهر دلبران در سال گذشته و امسال را 10 میلیارد و 520 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: اعتبار عمرانی سال گذشته و امسال شهر دزج نیز حدود 11 میلیارد ریال بوده است که در پروژه‌هایی مختلفی همچون پارک 22 گولان با اعتباری بالغ بر دو میلیارد ریال و پیشرفت 90 درصد هزینه شده است.

به گفته اوسطی، به منظور تکمیل سایت آتش‌نشانی شهرداری دزج نیز اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال تخصیص گرفته و هم‌اکنون با پیشرفت فیزیکی بالای 80 درصد در حال انجام است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امسال اعتباری بالغ بر 800 میلیون تومان برای ساماندهی ورودی دزج از سمت قروه، زیرسازی و آسفالت معابر و کوچه‌ها، هدایت آب‌های سطحی و ایمن‌سازی معابر شهر دزج اختصاص یافته و این پروژه‌ها با پیشرفت فیزیکی مناسبی در حال انجام هستند.

انتهای پیام/صا10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول