اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کامیاران عنوان کرد

اختصاص 59 میلیارد ریال اعتبار برای عمران شهری کامیاران

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان کامیاران گفت: 59 میلیارد ریال اعتبار برای عمران و آبادانی شهرهای کامیاران و موچش اختصاص یافته است.

اختصاص 59 میلیارد ریال اعتبار برای عمران شهری کامیاران

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علی‌عسکر روحانی ظهر امروز در مراسم تجلیل از شوراهای اسلامی شهرستان کامیاران اظهار کرد: شوراها که اکنون به برکت نظام جمهوری اسلامی شکل واقعی به خود گرفته است باید از این ظرفیت در زمینه خدمتگذاری به مردم استفاده کرد.

وی در ادامه عملکرد دستگاه‌های اداری شهرستان کامیاران در سال گذشته را مثبت ارزیابی کرد و افزود: اگر چه خدمات قابل توجهی در این شهرستان ارائه شده است اما نباید به آن قانع بود بلکه باید همواره در این راستا حرکت کرد.

فرماندار کامیاران در ادامه این مراسم از آسفالت جاده‌های روستایی بالای 50 خانوار و گازکشی به تمام روستاهای این شهرستان خبر داد.

روحانی دفاع از حق و حقوق مردم، پیگیری مشکلات آنان، تدوین طرح‌های مثبت و سازنده و برنامه‌ریزی برای امورات عمرانی و سازندگی شهری و روستایی را از وظایف اصلی شوراهای اسلامی دانست و اضافه کرد: انتظار‌ می‌رود علاوه بر تصمیم‌گیری در اجرا، شاهد حضور پررنگ شوراها در سایر عرصه‌های کشور و استان باشیم.

فرماندار کامیاران ابراز امیدواری کرد: در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی با تلاش، همدلی بیشتر و فعالیت چشمگیر ضمن سرعت بخشیدن به طرح‌های در حال اجرا بتوانیم با ایده‌ها و طرح‌های جدید و مطالعه شده، تحولات سازنده و مفیدی ایجاد کنیم.

روحانی در ادامه وجود طرح‌های مطالعه شده و آماده برای اجرا و برگزاری نشست‌های تخصصی با محوریت شورای شهرستان را ضروری دانست.

وی در پایان به مسئله انتخابات در 15 اردیبهشت ماه جاری اشاره و مشارکت مردم این شهرستان برای حضور در مرحله دوم انتخابات و انتخاب اصلح را باشکوهتر از 12 اسفندماه سال گذشته پیش بینی کرد.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول