اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پل ارجستان سرانجام تکمیل شد

14 پروژه عمران شهری در اردبیل به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: به میمنت ایام آزادسازی خرمشهر و در آستانه میلاد حضرت علی (ع) به همت شهرداری اردبیل 14 پروژه عمران شهری با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد و 600 میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

14 پروژه عمران شهری در اردبیل به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این پروژه‌ها شامل پل ارجستان و تکمیل تقاطع غیر‌هم‌سطح این مجموعه است که بعد از سال‌ها چشم انتظاری مردم و اهالی منطقه به همت شهرداری اردبیل تکمیل شده و در اختیار اهالی منطقه قرار گرفت.

در این مراسم همچنین کارخانه آسفالت اردبیل به ظرفیت 160 تن در ساعت، خط‌کشی خیابان‌های سطح شهر به طول 200 هزار متر، دو پل نفر‌رو خیابان داروپخش و جنب پل ارجستان، احداث پارک توتستان، پارک کودک گیلانار‌باغی، چهار بوستان یاس یک، دو، زعفرانیه و پاسداران، احداث پارک منظریه، بهسازی پارک آرتا، بهسازی خیابان ساحلی، آسفالت و لکه‌گیری معابر سطح شهر، بهسازی معابر محله چراغ علی و معابر محله عارف است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این آیین که صبح امروز برگزار شد شهردار اردبیل با قدردانی از همت و تلاش مجموعه دخیل در تکمیل پروژه‌های عمران شهری و گرامیداشت یاد و نام فاتحان خرمشهر و امام شهدا به عنوان طلیعه‌دار حرکت انسجام بخش انقلاب اسلامی اظهار داشت: ما امروز در سایه ولایت‌پذیری و تبعیت بی‌چون و چرا از مقام معظم رهبری می‌توانیم به اهداف حقیقی‌مان دست یابیم.

صدیف بدری با قدردانی از شورای نامگذاری شهرستان اردبیل در نام نهادن پل ارجستان به نام شهید احمد قهرمانی گفت:‌ رسماً از طرف شورا و شهرداری از تطویل این پروژه عذر‌خواهی کرده و از این بابت شرمندگی خود را نسبت به مردم و اهالی اعلام می‌کنم.

وی با اعلام اینکه به همت شورا و شهرداری از اولین روزهای سال جاری کارهای عمرانی با گستردگی خاص در سطح شهر اجرایی شده و به سرعت نیز در حال تکمیل شدن است، خاطرنشان کرد: شهر اردبیل امروز به یک کارگاه عمرانی بزرگ تبدیل شده است که در هرگوشه آن پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی با سرعت و دقت و کیفیت مطلوب در حال انجام است.

شهردار اردبیل یادآور شد: همزمان با ایام گرامیداشت سوم خرداد و فتح خرمشهر و در آستانه میلاد حضرت علی (ع) 14 پروژه عمران شهری اردبیل با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد و 600 میلیون تومان افتتاح می‌شود که شامل تقاطع غیر‌هم‌سطح شهید قهرمانی به طول 416 متر، عرض 20 متر با صرف هزینه 3 میلیارد و 300 میلیون تومان است.

بدری بیان داشت: علاوه بر تکمیل پل شهید قهرمانی کنار‌گذر پل نیز با صرف اعتباری بالغ بر 600 میلیون تومان به صورت زیبا با احداث فضای سبز مناسب آماده بهره‌برداری شده تا در اختیار اهالی قرار گیرد.

این مسئول ادامه داد: در تکمیل پل شهید قهرمانی راه و ترابری استان با صرف اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 400 میلیون تومان اجرای عرشه پل را بر عهده داشت و از محل اعتبارات دولتی و تملک دارایی 600 میلیون تومان به شهرداری اردبیل اختصاص یافت.

اختصاص 2 میلیارد تومان اعتبار دولتی برای تکمیل پروژه‌های عمران شهری اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شهردار اردبیل از اختصاص 2 میلیارد تومان اعتبار دولتی در کنار اعتبارات داخلی شهرداری برای تکمیل پل‌های عمران شهری نیمه تمام خبر داد و افزود: در مراسم امروز دو پل نفر‌رو به عرض 100 متر و با صرف اعتبار 340 میلیون تومان، شش مورد پارک و بوستان با مساحت 11 هزار و 400 متر‌مربع، بهسازی پارک آرتا با 13 هزار و 250 متر‌مربع مساحت با هزینه 420 میلیون تومان و بهسازی معابر شهری و آسفالت در این مناطق با صرف هزینه 3 میلیارد و 750 میلیون تومان و همچنین توسعه فضای سبز و درختکاری به تعداد 27 هزار کشت نهال و 800 هزار بوته گل از دیگر اقدامات شهرداری اردبیل است.

دو برابر شدن تولید کارخانه آسفالت در اردبیل

بدری در ادامه سخنان خود از راه‌اندازی کارخانه آسفالت شهرداری اردبیل با ظرفیت 160 تن در ساعت و اختصاص 650 میلیون تومان خبر داد و تصریح کرد: با بهره‌برداری از این ظرفیت تولید و پخش آسفالت در شهر اردبیل دو برابر افزایش یافته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود اظهار داشت: از تمام دست‌اندرکاران حوزه عمران شهری و دخیل در تکمیل این پروژه‌ها اعم از راه و ترابری، راهنمایی و رانندگی، نیروی انتظامی، فرمانداری و همچنین اهالی منطقه که سختی‌ها و مشکلات تکمیل پل ارجستان و سایر پروژه‌های عمران شهری را تحمل کرده و در این امر دخیل بودند قدردانی می‌کنیم.

در این مراسم از هفت نفر مسئولان و پیمانکاران پروژه اجرایی پل ارجستان و 13 پروژه به بهره‌برداری رسیده شهرداری اردبیل با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

انتهای پیام/ع10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول