اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار زنجان خبر داد

اجرای 150 پروژه عمران شهری در استان زنجان

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار زنجان گفت: در سال جاری 152 پروژه عمرانی برای استان زنجان در نظر گرفته شده است.

اجرای 150 پروژه عمران شهری در استان زنجان

 به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی اکبر کریمی ظهر امروز در جلسه ستاد عمران شهری استان زنجان، اظهار کرد: ضروری است پیگیری‌های لازم در زمینه پروژه‌های مصوب ستاد عمران شهری از سوی شهرداری‌ها انجام شود.

وی با بیان اینکه تعهدات استان برای اجرای مصوبات ستاد عمران شهری برای 16 شهر 100 درصد محقق شده است، افزود: ضروری است عملیات اجرایی این پروژه‌ها نیز با میزان اعتبارات برابری کند.

معاون عمرانی استاندار زنجان از توزیع اعتبارات سال جاری خبر داد و افزود: با اختصاص اعتبارات لازم پروژه‌های عمرانی در سال جاری اجرایی می‌شود.

وی از اخذ پیشنهادات شهرداری‌ها در ماه جاری خبر داد و افزود: ضروری است شهرداری‌ها پیشنهادات خود را به ستاد عمران شهری ارائه کنند.

کریمی با بیان اینکه در سال جاری 152 پروژه عمرانی برای استان زنجان در نظر گرفته شده است، افزود: ارزش ریالی برای این پروژه‌ها 118 میلیارد تومان است.

وی تصریح کرد: یک سوم تعهدات پروژه‌های عمرانی بر عهده شهرداری‌ها بوده و ضروری است شهرداری‌ها نسبت به ارائه تعهدات خود اقدام کنند.

معاون عمرانی استاندار زنجان یادآور شد: شهرداری‌هایی که در ماه جاری نسبت به آسفالت‌ریزی اقدام کنند،در قالب پروژه‌های سال 91 تامین اعتبار می‌شوند.

وی با تقدیر از سرپرست شهرداری تصریح کرد: حجم فعالیت‌های انجام شده در دوران سرپرستی شهرداری زنجان مطلوب گزارش شده است.

معاون دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری زنجان نیز در ادامه این جلسه گفت: پروژه‌های عمران شهری استان زنجان در سال جاری از 56 درصد به 62 درصد افزایش یافته است.

حسین اشرفی ادامه داد: پیشرفت مورد انتظار استان از پیشرفت پروژه‌ها 85 درصد بود که هنوز این امر تحقق نیافته است.

وی با بیان اینکه شهرداری هیدج با 89 درصد پیشرفت بیشترین میزان پیشرفت را از آن خود کرده است، افزود: پروژه‌های عمرانی شهرداری ابهر نیز 87 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

معاون دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری زنجان با اشاره به پیشرفت 77 درصدی پروژه‌های عمرانی شهرداری قیدار تصریح کرد: پروژه‌های زرین‌رود و سجاس نیز با 86 و 84 درصد در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول