اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به صورت سرزده صورت گرفت

بازدید فرماندار طارم از پروژه‌های عمران شهری "آب‌بر"

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان طارم به صورت سرزده از پروژه‌های عمران شهری "آب‌بر" بازدید کرد.

بازدید فرماندار طارم از پروژه‌های عمران شهری "آب‌بر"

به گزارش خبرگزاری فارس از طارم غلامحسین رجبی عصر امروز به همراه شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر آب‌بر به صورت سر زده از پروژه‌های عمران شهری این شهر بازدید کرد.

در پایان این بازدید فرماندار، جلسه‌ای به منظور بررسی پروژه‌های عمران شهری آب‌بر در جوار امامزاده جعفر تشکیل شد.

فرماندار شهرستان طارم در این نشست با اشاره به پروژه‌های عمران شهری که در سفرهای مختلف مسئولان به شهرستان مصوب شده است، گفت: طرح‌های بسیار مفیدی برای تغییر و بهبود چهره شهری مرکز شهرستان در نظر گرفته شده است، که با اجرا و بهره‌برداری از این پروژه‌ها چهره شهر آب‌بر متحول خواهد شد.

غلامحسین رجبی تلاش مضاعف شهردار و شورای شهر را برای تحول آب‌بر خواستار شد و ابراز امیدواری کرد: شهرداری آب‌بر با همکاری دستگاه‌های مرتبط در کمترین زمان پروژه‌های مصوب را به بهره‌برداری برسانند تا مردم شهر شاهد رشد و توسعه مرکز شهرستان طارم باشند.

وی با تاکید بر آغاز هر چه سریع‌تر پروژه‌های بر زمین مانده عمران شهری گفت:عملیات اجرایی پل ورودی شرقی شهر که کلنگ‌زنی شده است، باید در نخستین فرصت آغاز شود، چرا که این پل می‌تواند در روان‌سازی ترافیک و کاهش خطرات ورودی شرقی نقش بسزایی ایفا کند.

رجبی در ادامه با اشاره به اعتبار هزینه شده برای این پروژه‌ها گفت: با پیگیری تامین اعتبارات باقی مانده طرح‌های عمران شهری تلاش می‌شود، تا وقفه‌ای در اجرای پروژه‌ها ایجاد نشود.

وی با اعلام آغاز عملیات اجرایی ساخت کمپ گردشگری پیر همدان شهر آب‌بر، این کمپ را برای استفاه مردم منطقه و مسافران  بسیار ارزشمند توصیف کرد و افزود: با توجه به شرایط و استعداد طبیعی و آب و هوای خاص شهرستان به ویژه آب بر، کمپ گردشگری می‌تواند برای جذب گردشگر نقش اساسی ایفا کند.

وی افزود: اعتبارات مربوط به کمپ گردشگری از محل اعتبارات ملی تامین شده است، لذا شورای اسلامی شهر باید با تمام توان برای ادامه این پروژه تلاش کند و مشکلاتی که بر سر راه این پروژه  وجود دارد، برطرف کند.

رجبی در پایان با اشاره به اتمام تعطیلات نوروزی گفت: جاذبه‌های طبیعی شهرستان، اقدامات انجام گرفته و توجه مسئولان و مردم به پیشرفت و آبادانی شهرستان در تعطیلات نوروزی سال 91، شاخص ماندگاری مسافرین و گردشگران در شهرستان طارم به دو روز ارتقا پیدا کرده که این موضوع پیام مهمی برای مردم با فرهنگ و متدین و مسئولان خدمتگزار دارد.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول