اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار سعدآباد خبر داد

اجرای 17 طرح زیربنایی عمران شهری در شهرهای سعدآباد و وحدتیه

خبرگزاری فارس: بخشدار سعدآباد از اجرای 17 طرح زیربنایی عمران شهری در شهرهای سعدآباد و وحدتیه خبر داد.

اجرای 17 طرح زیربنایی عمران شهری در شهرهای سعدآباد و وحدتیه

به گزارش خبرگزاری فارس از سعدآباد غلامرضا وفایی بعد از ظهر امروز در بازدید از طرح‌های عمرانی در منطقه سعدآباد اظهار داشت: دولت نهم و دهم در امر عمران و آبادانی مناطق محروم تلاش ویژه‌ای از خود نشان داده و رضایت خاطر مردم مؤید این ادعاست.

وی افزود: هم‌اکنون بیشتر روستاهای بخش سعدآباد از آب سالم و بهداشتی برخوردار هستند و راه‌های روستایی نیز به شکل خوبی بازسازی و بهسازی شده‌اند.

بخشدار سعدآباد خاطر نشان کرد: احداث مراکز فرهنگی و هنری و تجهیز اماکن فرهنگی از اولویت‌های مهم مسئولان است و در شهرهای سعدآباد و وحدتیه شاهد اجرای دو مجتمع بزرگ فرهنگی و هنری هستیم.

وفایی تصریح کرد: اجرا و مطالعه 14 طرح هادی روستایی و توسعه کانال‌های آبیاری کشاورزی در سطح منطقه سعدآباد نیز از جمله برنامه‌هایی است که در این بخش انجام گرفته است.

وی از اجرای 17 طرح زیربنایی عمران شهری در شهرهای سعدآباد و وحدتیه خبر داد و گفت: خدمات‌رسانی به همه مردم و تقسیم عادلانه امکانات در روستاها و بخش‌ها مدنظر مسئولان است که از شهرداران و دهیاران و شوراهای اسلامی شهر و روستا انتظار همکاری داریم.

بخشدار سعدآباد بیان کرد: توسعه و اجرای زیرساخت‌های فرهنگی و ورزشی با جدیت در این منطقه پیگیری می‌شود و انتظار داریم به دغدغه‌های هنرمندان و اهالی فرهنگ پاسخی شایسته دهیم.

وفایی خواستار بهبود وضعیت شبکه آبیاری وحدتیه شد و اذعان داشت: تسریع در انتقال آب به کانال حاج مهدی نیز از دیگر خواسته‌های مهم کشاورزان است.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول