اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار برازجان:

پیشرفت فیزیکی پروژه‌های عمران شهری برازجان 75 درصد است

خبرگزاری فارس: شهردار برازجان گفت: پیشرفت فیزیکی پروژه‌های عمران شهری برازجان 75 درصد است.

پیشرفت فیزیکی پروژه‌های عمران شهری برازجان 75 درصد است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان کریم حسین‌آبادی دوشنبه‌ شب در نشست با امام جمعه برازجان اظهار داشت: مجموعه شهرداری و شورای اسلامی برازجان برای رفاه و آسایش شهروندان تلاش فراوانی دارند و به ویژه در زیباسازی شهر و کاهش ترافیک اقدامات اساسی انجام داده‌ایم.

وی افزود: هم‌اکنون بیش از 30 پروژه بزرگ و زیرساختی در دشتستان در دست اجرا داریم که پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها بالای 75 درصد است.

شهردار برازجان خاطر نشان کرد: تعامل شهرداری با سایر ادارات و نهادهای دشتستان مطلوب است و تداوم این روند موجب بهبود کیفیت خدمات‌رسانی می‌شود.

امام جمعه برازجان نیز به نامگذاری امسال به عنوان سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی اشاره کرد و یادآور شد: بحمدالله ما توانستیم در سایه حاکمیت احکام نورانی اسلام، به عنوان الگویی برای جهانیان مطرح شویم و کارآمدی اسلام در اداره جامعه را اثبات کنیم.

حجت‌الاسلام حسن مصلح با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته توسط مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر برازجان به نقش برجسته شهرداری در ارتقای رضایت شهروندان از نظام اسلامی اشاره و خاطر نشان کرد: دقت توأم با سهولت و سرعت از ملزومات کار در شهرداری است که موجب رضایت شهروندان می‌شود.

امام جمعه برازجان پاسخگویی و دسترسی آسان به شهردار را از نکات حائز اهمیت برشمرد و تصریح کرد: شهردار می‌تواند با تفویض اختیارات موجب تسهیل و تسریع کار مراجعان شود و همچنین با پاسخگویی و برخورد مؤدبانه و کریمانه مردم را راضی نگه دارند.

وی در بخشی دیگر از سخنانش بر نقش برنامه‌ریزی در عمران شهری تأکید کرد و گفت: شهرداری در طراحی مبلمان شهری و طرح تفضیلی شهر به یک برنامه مدون از جانب کارشناسان نیاز دارد تا بتواند با جذب اعتبارات به توسعه و آبادانی شهر بپردازد.

مصلح در ادامه به برخی معضلات شهر از جمله بحث ترافیک و بافت‌های فرسوده اشاره و اذعان کرد: یکی از راهکارهای حل معضل ترافیک، جلوگیری از تمرکز مراکز اصلی شهر در یک نقطه و خیابان خاص است و در بحث بافت‌های فرسوده نیز باید با برنامه‌ریزی مناسب نسبت به بهسازی و نوسازی آنها اقدام کرد.

امام جمعه برازجان در ادامه در ارتباط با جذب مسافرین و گردشگران به ویژه در ایام تعطیلات و نیز توسعه فضای سبز و طراحی فضاهای فرهنگی و مذهبی و همچنین برنامه‌ریزی بلند مدت و جامع برای قبرستان شهر و توجه به رعایت قانون در شهرداری سخنانی بیان کرد.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول