اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتی خبر داد

اختصاص 600 میلیون تومان برای عمران شهری شنبه

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتی از اختصاص 600 میلیون تومان برای عمران شهری شنبه خبر داد.

اختصاص 600 میلیون تومان برای عمران شهری شنبه

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر سید علی هاشمی پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از پروژه‌های شهری شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتی گفت: با توجه به فعالیت‌های شهردار شنبه مبلغ 600 میلیون تومان برای زیرسازی و بهسازی خیابان‌ها و معابر و گسترش فضای سبز شهرداری و پیاده‌رو شهر شنبه اختصاص می‌دهیم.

سید علی هاشمی با تجلیل از فعالیت‌های شهردار شنبه افزود: شهردار شنبه تحولات خوبی را در شهر ایجاد کرده و امیدوارم با همکاری مردم شاهد توسعه بیشتر در این شهر باشیم.

شهردار شنبه نیز گفت: معاون سیاسی و امنیتی استاندار بوشهر در سفر غیر رسمی به شهر شنبه ضمن بازدید از طرح‌های شهرداری از مجموعه شهرداری شنبه رضایت داشتند.

حسین فرجاد افزود: در صورت همکاری مردم شهر شنبه را در آینده نزدیک متحول خواهیم کرد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه شهر شنبه شهر جدید است سعی می‌کنیم در نیمه اول سال جاری چندین پروژه عمران شهری را در شنبه به اتمام برسانیم.

فرجاد افزود: با چندین شرکت در آینده نزدیک قرارداد منعقد می‌کنیم تا خیابان‌های اصلی و پارک شهر برای آسایش مردم ساماندهی کنیم.

شهردار شنبه یادآور شد: معاون سیاسی و امنیتی استاندار از عملکرد شهرداری تقدیر و تشکر کرده و اظهار امیدواری کرد با توجه به کمک‌های بسیار خوب دولت و تلاش‌های مجموعه شهرداری در آینده نزدیک شاهد توسعه و عمران و آبادی شهر شنبه خواهیم بود.

شایان ذکر است در این بازدید سرزده از شهر شنبه فولادی مدیر کل حراست، دهاز مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری، سید علی هاشمی فرماندار دشتی، احمدپور بخشدار کاکی و درویشی بخشدار شنبه معاون سیاسی امنیتی استانداری بوشهر را همراهی می‌کردند.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول