اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با همراهی خبرنگاران صورت گرفت

بازدید شهردار و اعضای شورای شهر اردبیل از پروژه‌های عمران شهری

خبرگزاری فارس: اعضای شورای شهر اردبیل به همراه شهردار، معاونین،کارشناسان و همراهی خبرنگاران از هفت پروژه عمران شهری و روند اجرای آنها بازدید کردند.

بازدید شهردار و اعضای شورای شهر اردبیل از پروژه‌های عمران شهری

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ابتدای این بازدید که صبح امروز انجام شد بازدیدکنندگان از پارک توت مجنون شهرک سبلان اردبیل که در فضای 5 هزار متر مربع احداث می‌شود بازدید کردند و در جریان روند آماده‌سازی این پارک برای افتتاح در سوم خرداد قرار گرفتند.

شهردار اردبیل در جریان این بازدید اظهار داشت: در این منطقه دو پارک توت مجنون و همچنین پارک آلبالو در حال تکمیل شدن است که به عنوان پارک محلی و کوچک مورد استفاده اهالی شهرک سبلان قرار می‌گیرد.

صدیف بدری افزود: دو پارک دیگر نیز در شهرک کارشناسان در حال آماده‌سازی است که شهرداری اردبیل با اعتباری بالغ بر 500 میلیون تومان آنها را تکمیل و به بهره‌برداری می‌رساند.

وی با قدردانی از حضور اعضای شورای شهر اردبیل در بازدید از این پروژه‌ها و آشنا شدن با فعالیت و خدمات شهرداری اردبیل، ابراز داشت: شهرداری در کنار سرعت عمل انجام پروژه‌ها هیچ وقت کیفیت را فدای کمیت نمی‌کند و در تلاش است با بهره‌گیری از نظرات کارشناسی کیفی‌ترین خدمات را به مردم ارائه کند.

در ادامه این بازدید اعضای شورای شهر اردبیل به همراه خبرنگاران از طرح پازل‌کاری، اجرای فضای سبز و اجرای کندرو به عرض 7.5 متر به همراه فضای سبز و رفوژ احیا شده در منطقه سبلان اردبیل بازدید کردند.

به گفته شهردار اردبیل با اجرای این پروژه مسیر یاد شده به متراژ شش متر در خیابان فرعی بعد از اجرای فضای سبز تعریض شده و این پروژه تا یک ماه آینده با صرف اعتبار 150 میلیون تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه این بازدید خیابان اصلی نیار که  در حال زیرسازی، آسفالت و بهسازی است مورد بازدید اعضای شورای شهر اردبیل، شهردار و خبرنگاران قرار گرفت.

به گفته شهردار اردبیل در این خیابان علاوه بر زیر سازی، آسفالت و بهسازی، جدول‌گذاری نیز انجام می‌شود که در مجموع برای آن پروژه 500 میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

صدیف بدری با بیان اینکه آسفالت خیابان 13 آبان در شهرک فلسطین ضروری به نظر می‌رسید افزود: این مسیر به دلیل ترافیک بالا یک راه در رو محسوب می‌شد که سعی کردیم علاوه بر لکه‌گیری، روکش آسفالت و عملیات زیر سازی را نیز در این مسیر انجام دهیم.

این مسئول تصریح کرد: مردم خیابان‌ها و محله‌های مجاور نظیر خیام فردوسی و جانبازان نباید نگران آسفالت‌ریزی معابر خود باشند چرا که این کار به سرعت انجام می شود.

انتهای پیام/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول