اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور رئیس جمهور

چند پروژه عمرانی در استان زنجان به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار زنجان گفت: با حضور رئیس جمهور و یا معاون اول رئیس جمهور، چند پروژه عمرانی در زنجان به بهره‌برداری می‌رسد.

چند پروژه عمرانی در استان زنجان به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی‌اکبر کریمی شنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به آمادگی استان زنجان برای بهره‌برداری از پروژه‌های مسکن مهر، امکان حضور رئیس جمهور یا معاون اول وی برای افتتاح پروژه‌های مسکن مهر در زنجان وجود دارد.

وی با بیان اینکه افتتاح پروژه‌های مسکن مهر، برگزاری جشن مسکن مهر، افتتاح نیروگاه سلطانیه، افتتاح راه تهم – چورزق و افتتاح چند پروژه سرمایه‌گذاری از برنامه‌های استان در سفر رئیس جمهور است، خاطرنشان کرد: استان آمادگی لازم را برای افتتاح این پروژه‌ها دارد.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان با اشاره به برگزاری جشن انجام تعهدات استان زنجان در زمینه اجرای پروژه‌های مسکن مهر خاطرنشان کرد: میزان تعهدات استان در زمینه مسکن مهر 19 هزار و 500 واحد بود که خوشبختانه تحقق یافته است.

وی با بیان اینکه کل تعهدات استان زنجان در زمینه مسکن مهر، بافت فرسوده و مساکن روستایی در سال‌های 89 و 90 حدود 52 هزار مسکن است، افزود: این امر در استان زنجان تحقق یافته و به زودی جشن مسکن‌دار شدن مردم استان زنجان برگزار می‌شود.

کریمی در پاسخ به خبرنگار فارس در خصوص دوره چهارم سفر هئیت دولت به استان زنجان خاطرنشان کرد: استان زنجان آمادگی خود را در این زمینه اعلام کرده است.

انتهای پیام/آ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول