اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار زنجان تاکید کرد

مناسب نبودن روش امانی در اجرای پروژه‌های عمرانی زنجان

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار زنجان گفت: روش امانی روش مناسبی در اجرای پروژه‌های عمرانی زنجان نبوده است.

مناسب نبودن روش امانی در اجرای پروژه‌های عمرانی زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی‌اکبر کریمی صبح امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان زنجان با اشاره به بازدیدهای دوره‌ای از پروژه‌های عمرانی استان اظهار داشت: گزارش‌هایی هم از این بازدیدها تهیه شده است.

وی بررسی ابعاد مدیریتی و فنی پروژه‌های تعریف شده برای استان زنجان را از جمله اهداف بازدیدهای به عمل آمده عنوان کرد و افزود: کیفیت اجرای پروژه‌ها هم در این بازدیدها مورد ارزیابی قرار گرفته است.

معاون عمرانی استاندار زنجان با اشاره به تهیه گزارش‌های تلفیقی بین معاونت عمرانی و برنامه‌ریزی استانداری زنجان تصریح کرد: این گزارش‌های تلفیقی امکان بررسی مقطع زمانی اجرای پروژه‌های با شرایط یکسان را فراهم کرده است.

وی به تجربه درخشان ارزیابی پروژه‌های عمرانی استان زنجان در سال‌های گذشته اشاره کرد و گفت: این فرایند نظارتی در ارزیابی‌های کشوری هم رتبه‌های برتر را کسب کرده است.

کریمی با اشاره به اینکه حجم قابل توجهی از بودجه در نیمه دوم سال گذشته تخصیص یافت و مدیران دستگاه‌ها به صورت عملی کار اجرایی قابل توجهی انجام ندادند، افزود: اغلب فعالیت‌ها عمرانی به سه ماهه سال جاری موکول شده است.

وی اضافه کرد: گزارش‌های تهیه شده از پروژه‌های عمرانی باید به صورت دوره‌ای در آمده تا تصویر روشنی از روند اجرایی پروژه‌ها را نمایان سازد.

معاون عمرانی استاندار زنجان قضاوت دقیق در مورد روند اجرایی پروژه‌ها را منوط به تهیه و ارائه گزارش‌های مستمر دو نوبته در طول سال دانست و تصریح کرد: گزارش‌های تهیه شده باید به صورت شش ماه و یک گزارش هم در پایان سال مالی باشد.

وی با اشاره به تعریف پروژه‌های فراوان عمرانی برای استان زنجان در سال گذشته از جمله شهرداری‌ها گفت: تجربه ثابت می‌کند که پروژه‌هایی که به صورت امانی اجرا شده‌اند به لحاظ کمی و کیفی مناسب نیستند.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول