اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار زنجان:

652 پروژه عمرانی استان زنجان ارزیابی شده است

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان گفت: از مجموع بیش از یک هزار 800 پروژه در دست اجرای استان، 652 پروژه مورد بازدید فنی قرار گرفته است.

652 پروژه عمرانی استان زنجان ارزیابی شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سعید عباسی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه پروژه‌های عمرانی سطح استان زنجان به لحاظ فنی و کیفی مورد ارزیابی قرار گرفته‌اند، اظهار داشت: این بازدید با همراهی و هماهنگی دو معاونت عمرانی و برنامه‌ریزی انجام شده است.

وی افزود: در بازدیدها به عمل آمده دستگاه‌های اجرایی هم معاونت‌های استانداری زنجان را یاری کرده‌اند.

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان با اشاره به اینکه دستگاه‌های اجرا کننده پروژه‌های عمرانی خوب به لحاظ کیفی مورد تقدیر قرار می‌گیرند، ادامه داد: بر اساس تصمیمات گرفته شده پروژه‌های عمرانی عقب مانده باید عقب ماندگی‌ها را جبران کنند.

وی با اشاره به اینکه برخی پروژه‌ها هم در سطح استان زنجان به صورت بی‌کیفیت اجرا شده‌اند، ادامه داد: این پروژه‌ها برای تعیین تکلیف به شورای کیفی استان زنجان ارجاع داده می‌شود.

عباسی با اشاره به ابلاغ احکام و لایحه‌های بودجه تصریح کرد: مدیران استانی مکلف به مطالعه این قوانین و احکام هستند تا با آشنایی با این احکام اقدام به پیگیری سهم استان از اعتبارات ملی از وزارتخانه‌های متبوع خود کنند.

وی اضافه کرد: عمران و آبادانی استان منوط به پیگیری و دریافت سهم استان زنجان از اعتبارات ملی است.

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان با اشاره به ارزیابی‌های به عمل آمده از پروژه‌ها گفت: این ارزیابی‌ها نشان از بی‌کیفیت بودن پروژه‌هایی است که به صورت امانی اجرا شده است.در سال جاری تا حد ممکن از واگذاری پروژه‌ها به صورت امانی اجتناب خواهد شد.

عباسی با اشاره به اینکه برخی پروژه‌ها به صورت نیمه‌کاره است، ادامه داد: اولویت تخصیص اعتبار با پروژه‌هایی است که در سال جاری به بهره‌برداری می‌رسند.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول