اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سفر دستیار ویژه رئیس جمهور به بافت مطرح شد

اجرای 2 پروژه عمرانی بافت در قالب طرح‌های مهر ماندگار

خبرگزاری فارس: دستیار ویژه رئیس جمهور گفت: 2 پروژه عمرانی در شهرستان بافت در قالب طرح‌های مهر ماندگار به زودی عملیاتی می‌شوند.

اجرای 2 پروژه عمرانی بافت در قالب طرح‌های مهر ماندگار

علی‌اکبر محرابیان بعد از ظهر امروز در سفر به شهرستان بافت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس ‌اظهار داشت: 2 طرح عمرانی این شهرستان در قالب طرح‌‌های مهر ماندگار دولت قرار گرفته است.

وی با اشاره به بازدید از تصفیه‌خانه، محور دو بانده کرمان - بافت - ارزوئیه و سد مخزنی این شهرستان افزود: هدف از اجرای طرح‌های مهر ماندگار دولت در سطح کشور تکمیل و اتمام پروژه‌هایی است که در سفرهای استانی توسط ریاست ‌جمهوری تصویب شده است.

محرابیان تعداد طرح‌های مهر ماندگار را در سطح کشور 900 مورد اعلام و بیان داشت: این تعداد طرح قرار است با اعتبار 170 هزار میلیارد تومان و به نرخ سنواتی به اجرا درآید و تکمیل شود.

وی با اشاره به سرعت تکمیل این پروژه‌ها طی 3 ماه گذشته افزود: تعداد طر‌ح‌هایی که در استان کرمان در قالب این طرح قرار می‌گیرند نیز پس از جلسه جمع‌بندی اعلام می‌شود.

محرابیان بیان داشت: تصفیه‌خانه شهرستان بافت با 55 درصد پیشرفت فیزیکی رشد خوبی داشته است.

وی عنوان کرد: تکمیل و اجرای 50 کیلومتر از مسیر دوبانده کرمان، بافت، حاجی‌آباد در پروژه‌های مهر ماندگار در دست اقدام است.

محرابیان ‌خاطر‌نشان کرد: طرح تکمیل بیمارستان برای شهرستان ارزوئیه و طرح سد مخزنی‌ شهیدان امیر‌تیموری برای شهرستان رابر به منظور تامین آب شرب شهرستان کرمان‌ نیز از جمله طر‌ح‌هایی است که قرار است پس از بررسی و بازدید در دستور کار قرار گیرد.

وی اجرای طرح‌های راه روستایی و گاز‌رسانی در استان را نیز از دیگر پروژه‌هایی عنوان کرد که در قالب این طرح دولت قرار می‌گیرند.

محرابیان ‌تصریح کرد: فردا نیز در جلسه جمع‌بندی و تصمیم‌گیری نهایی برای اجرای طر‌ح‌های تکمیل نشده نیز تصمیم‌گیری نهایی انجام می‌شود.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول