اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار البرز:

اجرای پروژه‌های عمرانی در البرز شتاب می‌گیرد

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار البرز گفت: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده اجرای پروژه‌های عمرانی در البرز شتاب بیشتری را به خود می‌گیرد.

اجرای پروژه‌های عمرانی در البرز شتاب می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، اسکندر صیدایی ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان البرز اظهار داشت: هم اکنون توزیع بودجه در شهرستان‌های مختلف استان البرز انجام شده است.

وی در ادامه سخنان خود از توزیع بودجه 141 میلیارد تومانی در این استان خبر داد و گفت: فرمانداران در شهرستانهای مختلف این استان باید به منظور اجرای پروژه‌های عمرانی و خدمات رسانی بیشتر به مردم تلاش دو چندانی را داشته باشند. 

معاون برنامه‌ریزی استاندار البرز ادامه داد: با توزیع این اعتبارات پیش‌بینی می‌شود اجرای پروژه‌های عمرانی و نیمه کاره در این استان شتاب بیشتری را به خود بگیرد.

اهتمام مسئولان بر تمام پروژه‌های نیمه کاره البرز

در ادامه این نشست استاندار البرز نیز طی سخنانی بر اهتمام ویژه مسئولان نسبت به اتمام پروژه‌های نیمه کاره در این استان تأکید کرد و گفت: باید تلاش خود را به منظور اتمام هر چه سریع‌تر این پروژه‌ها به کار گیریم.

عیسی فرهادی یادآور شد: برخی از پروژه‌های نیمه‌کاره در این استان نارضایتی مردم را فراهم کرده و شهروندان ر دچار مشکل کرده است.

وی ادامه داد: ما مسئولان نسبت به مردم وظایفی را داریم که باید این مهم را به نحو احسن انجام داده تا بتوانیم زمینه‌های رضایتمندی مردم را فراهم کنیم.

استاندار البرز با اشاره به توزیع بودجه 141 میلیارد تومانی استان البرز در سال جاری تأکید کرد: در این راستا و با توجه به تمهیدات اندیشیده شده پروژه‌های نیمه تمام استان البرز در اولویت قرار دارند و تا اوایل سال 92 به بهره‌برداری می‌رسند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول