اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار بویین ‌زهرا:

عدم نظارت صحیح موجب افت پروژه‌های عمرانی می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار شهرستان بویین ‌زهرا گفت: عدم نظارت صحیح موجب افت پروژه‌های عمرانی و زیر بنایی در کشور می‌شود.

عدم نظارت صحیح موجب افت پروژه‌های عمرانی می‌شود

مصطفی شاه‌محمدی در حاشیه بازدید از روستاهای بخش رامند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین ‌زهرا با تبریک سالروز ولادت امام عصر (عج) اظهار کرد: مسلمانان و به ویژه شیعیان در دوران غیبت وظیفه دارند که با انجام اعمال صالح و نیک عرصه را برای ظهور حضرت منجی (عج) فراهم کرده و سبب ریشه‌کنی ظلم و فساد از سراسر عالم شوند.

معاون فرماندار شهرستان بویین ‌زهرا افزود: امیدواریم که با اتحاد و برادری هرچه بیشتر میان گروه‌های مختلف مسلمانان این زمینه مهیا شده و سعادت و رستگاری برای تمام مسلمانان در روزی زمین رقم بخورد.

وی با بیان اینکه بهره‌برداری از پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی در بخش‌های مختلف این شهرستان با جدیت و تلاش بیشتر ادامه داد، تصریح کرد: در سال 91 با برنامه‌ریزی‌های انجام شده حجم بسیار بالایی از واحد‌ها و مجتمع‌های تولیدی در نقاط مختلف بویین‌ زهرا به مرحله اتمام و بهره‌برداری می‌رسد.

معاون فرماندار شهرستان بویین ‌زهرا عدم نظارت صحیح و لازم بر روند اجرای پروژه‌ها و زیر ساخت‌های گوناگون در کشور را موجب افت و یا عدم پیشرفت طرح‌ها عنوان و بیان کرد: باید ساز‌ و کاری فراهم شود که با همکاری و تعامل میان دستگاه‌های مختلف زمینه برای نظارت و توجه دائم به پروژه‌ها و طرح‌های عمرای در روستاها و نقاط دور افتاده مهیا شود.

شاه‌محمدی با اشاره به اینکه شهرستان بویین ‌زهرا در سال‌های اخیر جهش بسیار چشمگیر، گسترده و مطلوبی در عرصه سازندگی و خدمات‌رسانی را به همت شهروندان و مسئولان داشته است، عنوان کرد: امیدواریم که همچنان با همدلی و همت خستگی ناپذیر این جهش‌ها ادامه داشته و زمینه رضایت کامل تمام شهروندان بویین زهرایی فراهم شود.

وی نگاه و توجه جدی‌تر دولت به جوانان و نوجوانان را از مهم‌ترین عوامل رشد و توسعه در کشور دانست و خاطرنشان کرد: اگر تمام دست‌اندرکاران و متولیان امور اجرایی در نظام اسلامی به مسئله بسیار مهم و خطیر جوانان توجه کافی داشته و از آن پشتیبانی و حمایت کنند، قطعا می‌توان به پیشرفت و اقتدار والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه سازندگی امیدوار‌تر بود.

معاون فرماندار شهرستان بویین زهرا اضافه کرد: دشمنان سعی می‌کنند تا با انواع تبلیغات منفی موجب دلزدگی ملت از آرمان‌ها و اصول انقلاب اسلامی شوند و امروز وظیفه آحاد مردم این است که با قدرت و شجاعت مانع از غلبه دشمنان شوند.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول