اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردکان:

11 پروژه عمرانی در اردکان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: شهردار اردکان از افتتاح پنج پروژه و آغاز عملیات پنج بوستان و یک بازارچه هفتگی در محلات شهر اردکان خبر داد.

11 پروژه عمرانی در اردکان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردکان، محمدعلی مروتی عصر امروز در حاشیه افتتاح این طرح‌ها در جمع خبرنگاران از افتتاح پنج پروژه با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد ریال در شهر اردکان خبر داد.

وی افزود: میدان شهدا با مساحت 700 مترمربع با اعتبار یک میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی شهرداری اردکان و طی دو ماه به بهره‌برداری رسید.

شهردار اردکان اضافه کرد: پروژه احداث خیابان سیدالشهدا (ع) حدفاصل میدان چادرملو تا کارخانه سیدالشهدا به طول دو کیلومتر،عرض 18 متر و با اعتبار 4میلیارد ریال از محل اعتبارت عمرانی شهرداری و طی شش ماه به اتمام می‌‌رسد و مورد استفاده عموم قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به پروژه مرمت و بهسازی بازارچه مزرعه سیف گفت: مرمت و بهسازی این بازارچه با مساحت 4 هزار مترمربع و با اعتبار 2 میلیارد و 400 میلیون ریال و با مشارکت میراث فرهنگی و هیئت امنا بازارچه و طی 18 ماه تکمیل و بهره‌برداری می‌شود.

مروتی هدف از مشارکت شهرداری در بهسازی این بازارچه را حفظ ابنیه تاریخی و رونق اقتصادی بازارچه مزرعه سیف عنوان کرد.

وی با اشاره به اتمام مرمت و بهسازی آب انبار شهریار شریف‌آباد و آب‌انبار صدر مزرعه سیف در قالب پروژه‌های مشارکتی شهرداری و میراث فرهنگی عنوان کرد: بازارچه شهریار و صدر مزرعه سیف هر کدام با مساحت 550 مترمربع و با مجموع اعتبار 600 میلیون ریال و طی 75 روز مرمت و بهسازی شده است.

آغاز احداث یک بازار هفتگی و پنج بوستان شهری در محلات شهر اردکان شهردار اردکان افزود:عملیات احداث بازارهفتگی جنت آباد با مساحت 4 هزار مترمربع و اعتبار یک میلیارد ریال در محله جنت‌آباد اردکان آغاز شد.

مروتی از آغاز عملیات احداث پنج بوستان شهری در محلات دیلم، جنت‌آباد، خیابان نواب، شهرک امام هادی (ع) و شهرک بسیجیان خبر داد و گفت: این بوستان‌ها با مساحت تقریبی 300 تا 500 مترمربع و بنا به مساحت با اعتبار 500 تا 700 میلیون ریال احداث خواهد شد.

در مراسم افتتاح و کلنگ‌زنی این 11 پروژه عمرانی، نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه، فرماندار، رئیس شورای شهر و شهرستان و جمعی از مسئولان شهرستان و استان حضور داشتند.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول