اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فیروزکوه اعلام کرد

مدارس فیروزکوه عاری از هرگونه مواد مخدر

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان فیروزکوه اعلام کرد: مدارس شهرستان فیروزکوه عاری از هرگونه مواد مخدر است.

مدارس فیروزکوه عاری از هرگونه مواد مخدر

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، سعید افشارنادری عصر امروز در ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان فیروزکوه، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار داشت: در زمینه مبارزه با مواد مخدر در سطح شهرستان فیروزکوه اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی از پاک بودن مدارس سطح شهرستان فیروزکوه در زمینه مواد مخدر خبر داد و افزود: باید شرایط فعلی را حفظ کرد و نسبت به مصونیت‏بخشی به جامعه آماری غافل نبود.

فرماندار شهرستان فیروزکوه با بیان اینکه شهرستان فیروزکوه نسبت به سایر مناطق دیگر از شرایط مطلوبی برخوردار است، گفت: با وضع نگران‏کننده‏ای در شهرستان در این خصوص مواجه نیستیم.

وی ادامه داد: وضع کنونی شهرستان فیروزکوه ناشی از شرایط جغرافیای منطقه و تلاش‏های صورت گرفته در زمینه پیشگیری از مواد مخدر توسط دستگاه‏های متولی است.

افشارنادری خاطرنشان کرد: بر اساس قانون مبارزه با مواد مخدر که مصوبه مجمع تشخیص مصلحت نظام است، در ماده 33 قانون بر تشکیل ستادی در کشور، استان‏ها و شهرستان‏ها تأکید شده و وظیفه این ستادها پیشگیری، مبارزه با مواد مخدر و مصونیت‏بخشی جامعه است.

فرماندار شهرستان فیروزکوه ادامه داد: باید در زمینه پیشگیری، مبارزه و درمان اعتیاد به مواد مخدر در جامعه تلاش‏های ویژه‏ای صورت پذیرد.

وی بر اهتمام ویژه دستگاه‏های مربوطه حسب وظایف ذاتی آنها در بحث مبارزه با مواد مخدر تاکید کرد.

افشارنادری بیان کرد: آموزش و پرورش در زمینه پیشگیری، مراکز درمانی در زمینه درمان و نیروی انتظامی و دستگاه قضایی در راستای مبارزه با مواد مخدر پیشگام هستند.

وی تصریح کرد: تمام دستگاه‏های اجرایی علاوه بر وظایف ذاتی خود در زمینه پیشگیری، درمان و مبارزه با مواد مخدر باید با سایر دستگاه‏های دیگر تعامل و ارتباط دوسویه داشته باشند.

فرماندار شهرستان فیروزکوه، برپایی و به نمایش گذاشتن نمایشگاه‏های عکس، گفتمان‏های دینی و همایش‏های مختلف را در زمینه پیشگیری از مواد مخدر ضروری دانست و اضافه کرد: بحث پیشگیری، درمان و مبارزه با مواد مخدر باید در موازات یکدیگر حرکت کنند.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول