اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان‌شمالی:

اجرای 20 برنامه به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر در خراسان‌شمالی

خبرگزاری فارس: جانشین شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان‌شمالی گفت: بیش از 20 برنامه به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر در این استان به اجرا در آمد.

اجرای 20 برنامه به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر در خراسان‌شمالی

محمدرضا یزدان‌پناه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: برگزاری همایش بهبودیافتگان با حضور پنج هزار بهبود یافته، برگزاری همایش نقش سازمان‌های مردم نهاد در پیشگیری از مصرف سوء مواد مخدر، برگزاری همایش خانواده خویشتن‌ساز از جمله برنامه‌هایی بوده که به مناسبت هفته مواد مخدر در خراسان‌شمالی اجرا شد.

وی همچنین برگزاری برنامه پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری عمومی در بجنورد، برپایی نمایشگاه، برگزاری کارگاه‌های آموزشی پیشگیری اولیه از اعتیاد، نشست‌های تخصصی روحانیون در خصوص راهکارهای پیشگیری از اعتیاد و اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و ورزشی را از دیگر برنامه‌های اجرا شده به همین مناسبت در استان برشمرد.

یزدان‌پناه تصریح کرد: مشابه این برنامه‌ها به تناوب در تمام شهرستان‌های این استان نیز برگزار شد.

وی با تاکید بر اینکه برنامه‌های پیشگیری از اعتیاد به طور منظم در سطح استان برای آحاد مختلف مردم برگزار می‌شود، گفت: در این برنامه‌های آموزشی آثار سوء مصرف مواد مخدر به ویژه مواد مخدر صنعتی بیان می‌شود.

جانشین شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان‌شمالی با اشاره به اینکه نقش خانواده‌ها در افزایش و یا کاهش ابتلا به مصرف مواد مخدر توسط فرزندان بسیار موثر است، تصریح کرد: خانواده‌ها باید فضای مناسبی را در کانون خانواده ایجاد کنند، بدیهی است در خانواده‌هایی که مشاجره و نزاع بیش از حد وجود دارد یا در خانواده‌های تک والدی، احتمال مبتلا شدن فرزندان به اعتیاد بیشتر است.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول