اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مبارکه:

کاهش سن اعتیاد به مواد مخدر نظارت بیشتر والدین را می‌طلبد

خبرگزاری فارس: فرماندار مبارکه با اشاره به کاهش مصرف مواد مخدر گفت: کاهش سن اعتیاد به مواد مخدر در بین نوجوانان نظارت بیشتری را از سوی والدین می‌طلبد.

کاهش سن اعتیاد به مواد مخدر نظارت بیشتر والدین را می‌طلبد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حبیب‌الله معتمدی ظهر امروز در مراسم چهار تن امحای مواد مخدر که در شهرستان مبارکه صورت گرفت، اظهار کرد: دشمنان نظام با استفاده از طرق مختلف از جمله جنگ نرم به نظام مقدس جمهوری اسلامی نفوذ کرده‌اند، که باید بدانند تا زمانی که درایت رهبر معظم انقلاب و نیز شعور و شناخت دینی در بین مردم است کاری از پیش نمی‌برد.

وی با تاکید به اینکه دشمن همیشه جوانان این مرز و بوم را نشانه گرفته است،افزود: مواد مخدر به صورت گسترده نیاز فرهنگ سازی،روشنگری و آگاه سازی توأم با اعتبار و امکانات دارد.

فرماندار مبارکه تصریح کرد: سپاه پاسداران، بسیج،آموزش و پرورش باید برنامه‌ریزی و با جلوگیری از توسعه مواد مخدر در کشور به طور ریشه‌ای برخورد کرد.

وی با تاکید به اینکه نرخ سنی استفاده از مواد مخدر کاهش یافته است، ادامه داد:باید خانواده‌ها هوشیارتر از قبل و نظارت بیشتری باشد.

معتمدی اضافه کرد: نظارت کامل از سوی دستگاه های دولتی امکان پذیر نیست و باید نظارت عمومی و بسیج همگانی صورت گیرد.

وی میزان کشفیات مواد مخدر در شهرستان مبارکه را زیاد دانست و گفت: بحث پیشگیری از اعتیاد در این شهرستان با همکاری 23دستگاه اجرایی دنبال می‌شود.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول