اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور جمعی از بهبود یافتگان

همایش مبارزه با مواد مخدر در هندیجان برگزار شد

خبرگزاری فارس: ظهر امروز، با حضور مسئولان محلی و جمعی از بهبودیافتگان، همایش مبارزه با مواد مخدر در هندیجان برگزار شد.

همایش مبارزه با مواد مخدر در هندیجان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از هندیجان، جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج هندیجان ظهر امروز در همایش مبارزه با مواد مخدر که با حضور مسئولان محلی و جمعی از بهبود یافتگان در سالن اجتماعات خلیج فارس برگزار شد، اظهار کرد: مواد مخدر امروزه به یکی از بزرگ‌ترین معضلات کشورها تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه این ماده افیونی سبب از هم پاشیدن بسیاری از خانواده و اصول بنیادی اخلاقی می‌شود، افزود: دشمنان نظام و انقلاب به تدابیر سوء و ایجاد تفکر استفاده از مواد مخدر با استفاده از تبلیغات ماهواره‌ای، بسیاری از جوانان را درگیر این ماده خطرناک کرده‌اند.

محسن خدری خاطر نشان کرد: باید جوانان را نسبت به این امر واقف کرده و با برگزاری کلاس‌های ویژه و تبلیغات مناسب از مبتلا شدن آنها به این مسیر جلوگیری به عمل آورد.

وی همچنین خطاب به خانواده‌ها و مسئولان گفت: در این راستا تعامل خانواده‌ها و مسئولان می‌تواند زمینه‌ساز پیشبرد اهداف اجتماعی متعالی در این زمینه باشد.

این مقام مسئول در پایان اظهار کرد: با برگزاری همایش‌، نمایشگاه و کلاس‌های ساده آموزشی در این زمینه، می‌توان جوانان را از آثار ناخوشایند مواد مخدر و معضل اعتیاد آگاه کرد.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول