اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خرداد ماه انجام شد

دستگیری 649 قاچاقچی مواد مخدر در آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: 649 نفر قاچاقچی، فروشنده و حمل‌کننده مواد مخدر در خرداد ماه امسال در آذربایجان‌غربی دستگیر شد.

دستگیری 649 قاچاقچی مواد مخدر در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، علی جدیدی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از متهمان دستگیر شده 29 کیلوگرم تریاک، 51 کیلو و 280 گرم هروئین، یک کیلو و 465 گرم حشیش و یک تن و 457 گرم سایر مواد مخدر کشف و ضبط شده است.

وی ادامه داد: در یک ماه گذشته 370 سارق حرفه‌ای دستگیر شدند که با دستگیری این سارقان 62 فقره سرقت از منازل، 21 فقره سرقت مغازه، 56 فقره سرقت از اماکن خصوصی و دو فقره سرقت از اماکن دولتی کشف شده است.

جدیدی با بیان اینکه سارقان دستگیر شده به 63 مورد سرقت اتومبیل اعتراف کردند، تصریح کرد: 54 مورد سرقت موتور سیکلت، 84 مورد سرقت از داخل خودرو از دیگر اعمال این سارقان است.

وی ادامه داد: همچنین سارقان به سه فقره کیف قاپی، 24 مورد سرقت احشام، 24 مورد کش ‌روزنی و چهار فقره جیب‌بری اعتراف کردند.

جدیدی ادامه داد: کشف 130 هزار و 982 پاکت انواع سیگارت قاچاق، 10 هزار و 23 حلقه انواع سی‌دی غیرمجاز و نیز 33 هزار و 171 عدد قرص روان‌گردان از دیگر اقدامات پلیس نیروی انتظامی در خرداد ماه سال جاری است.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی با اشاره به وقوع 46 فقره تصادف فوتی و 776 فقره تصادف جرحی و 382 فقره تصادف خسارتی در معابر درون و برون شهری استان گفت: در این ارتباط 53 نفر فوت و یک هزار و 77 نفر نیز مجروح و به مراکز درمانی منتقل شدند.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول