اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پلیس فیروزکوه اعلام کرد

کاهش 11 درصدی کشفیات مواد مخدر در فیروزکوه

خبرگزاری فارس: معاون عملیات فرماندهی انتظامی شهرستان فیروزکوه از کاهش 11 درصدی کشفیات مواد مخدر در شهرستان فیروزکوه خبر داد.

کاهش 11 درصدی کشفیات مواد مخدر در فیروزکوه

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، علی عربی عصر امروز در جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان فیروزکوه اظهار داشت: نیروی انتظامی در قالب یک مأموریت ذاتی، در راستای مبارزه با مواد مخدر با توجه به هجمه‏های فرهنگی استکبار جهانی همواره تلاش می‏کند.

عربی بیان کرد: در برخورد با دانه درشت‏ها و خرده‏فروش‏ها، سیاست‏های مختلفی برای سالم‏سازی فضای عمومی جامعه اتخاذ شده است.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی شهرستان فیروزکوه افزود: در کنار مبارزه با مواد مخدر که از وظایف ذاتی نیروی انتظامی است، در بحث پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر نیز اقدامات خوبی با تعامل با سایر دستگاه‏ها نظیر آموزش و پرورش صورت گرفته است.

وی ادامه داد: باید در راستای مبارزه با مواد مخدر فعالیت‏های فرهنگی در سطح مساجد، مدارس و به طور کلی در جامعه بیش از پیش برای حفظ و ارتقای سلامت جامعه صورت پذیرد. 

عربی با اشاره به سیاست‏های نیروی انتظامی، از کاهش 11 درصدی کشفیات مواد مخدر در سه ماهه نخست سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل در شهرستان فیروزکوه خبر داد.

انتهای پیام/ی30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول