اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حج و زیارت خراسان رضوی:

مسئولان عربستانی وعده حل مشکل عدم صدور روادید را داده‎اند

خبرگزاری فارس: مدیرکل حج و زیارت استان خراسان رضوی گفت: مسئولان عربستانی وعده حل مشکل عدم صدور روادید برای حجاج ایرانی ظرف 48 ساعت آینده را داده‎اند.

مسئولان عربستانی وعده حل مشکل عدم صدور روادید را داده‎اند

مسعود مجردی در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: تاکنون در پروازهای عمره تاخیری صورت نگرفته است و تنها تعدادی از کاروان‎ها به علت تقدم و تاخر در صدور روادید جابه‎جا شده‎اند.

وی افزود: هیچ کارشکنی از ناحیه کنسولگری عربستان صورت نگرفته است و دوطرف به دنبال حل مشکلی که از طریق سیستم ایجاد شده است می‎باشیم.

مجردی درباره اعزام کاروان‎های حج تاکید کرد: پروازها هر شب در حال انجام است و حتی هواپیمایی سعودی جهت حمل زائران بدون تاخیر در فرودگاه حاضر می‎شود؛ تنها آن دسته از کاروان‎هایی که تاکنون روادید آنها به علت مشکل ایجاد شده در وزارت حج عربستان صادر نشده به محض برطرف شدن مشکل مقدمات سفرشان فراهم می‌شود.

مدیرکل حج و زیارت استان خراسان رضوی دلیل عدم صدور روادید را تاخیر در ارسال رقم طلب یا همان کد ثبت شده در برگ ویزا عنوان و خاطرنشان کرد: رقم طلب یا همان کد ثبت شده در برگ ویزا باید از طریق وزارت حج تایید و اقدام شود و ارتباطی به داخل ایران ندارد، با قولی که مسئولان عربستان به مسئولان دفتر نمایندگی سازمان حج مستقر در عربستان داده‏اند تمام اظهار امیدواری کرده‏اند ظرف 48 ساعت آینده مشکل سیستم برطرف و مابقی زائران اعزام می‌شوند.

وی تاکید کرد: تاخیر در صدور روادید هیچ ارتباطی به عملکرد کارگزاران و کاروان‎ها ندارد؛ اقدامات برابر جدول زمان‌بندی شده صورت گرفته و در حال حاضر سرکنسولگری عربستان و حج و زیارت و کارگزاران مجری سفر در انتظار حل مشکل در عربستان است که امیدواریم هرچه سریع‌تر این اقدام صورت پذیرد و متقاضیان از نگرانی خارج شوند.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول