اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شهرضا:

سفیر عربستان باید از ایران اخراج شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرضا گفت: در پی حرکت غیر انسانی عربستان و اعدام 18 شهروند ایرانی، وزارت امور خارجه باید سفیر کشور عربستان را از ایران اخراج کند.

سفیر عربستان باید از ایران اخراج شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، عوض حیدرپور صبح امروز با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: موضوع اعدام 18 شهروند ایرانی در کشور عربستان باید در سطح شورای عالی امنیت ملی مورد بحث و کارشناسی قرار گیرد.

وی ادامه داد: این افراد از سوی کشور عربستان به عنوان قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و بازداشت شده بودند و سال‌ها در زندان‌های مخوف عربستان به سر می‌بردند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به عدم ارائه امکانات کافی همچون وکیل و مترجم به این افراد گفت: براساس مدارک موجود 12 نفر از این شهروندان در حال ماهی‌گیری در آب‌های بین‌المللی از سوی عربستان بازداشت شده‌اند و بقیه افراد از بین زائرین بیت‌الله الحرام بوده‌اند.

وی با اشاره به لزوم ورود وزارت امور خارجه به این موضوع تصریح کرد: انتظار داریم در نخستین فرصت سفیر عربستان از کشورمان اخراج شود و سفیر ایران در عربستان فراخوانده شود.

حیدرپور با اشاره به رفتار غیر انسانی آل‌سعود افزود: این رفتار کشور عربستان در حکم اعلام جنگ با جمهوری اسلامی است و باید به شکل جدی از سوی مسئولان پاسخ داده شود.

انتهای پیام/س30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول