اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال گذشته صورت گرفت

اخذ گواهینامه‌های ایزو 9001 - 9002 توسط شبکه بهداشت بویین ‌زهرا

خبرگزاری فارس: مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بویین ‌زهرا از اخذ گواهینامه‌های ایزو 9001 - 9002 توسط شبکه بهداشت بویین ‌زهرا در سال گذشته خبر داد.

اخذ گواهینامه‌های ایزو 9001 - 9002 توسط شبکه بهداشت بویین ‌زهرا

محمد هادی طائفی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا با بیان اینکه سرانه و شاخص بهداشت در بخش‌های مختلف شهرستان بویین ‌زهرا در سال گذشته رشد قابل توجه و چشمگیری داشته است، اظهار کرد: تلاش و عزم راسخ مسئولان و مدیران اجرایی برای توسعه امور بهداشتی در بویین‌ زهرا و همچنین تعامل بسیار سازنده مسئولان با شبکه بهداشت و درمان این شهرستان زمینه را برای این افزایش شاخص‌ها فراهم کرده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بویین زهرا افزود: در سال 91 امیدواریم که با ادامه این تلاش و کوشش خستگی ناپذیر مسیر توسعه بهداشتی و درمانی در بخش‌های مختلف بویین زهرا ادامه داشته باشد تا مقدمات افزایش رضایت‌مندی عمومی شهروندان فراهم شود.

وی با اشاره به نصب و راه‌اندازی سیستم یکپارچه و مستقیم اتوماسیون اداری در ستاد شبکه و بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) این شهرستان تصریح کرد: احداث دکل مخابراتی، کلنگ‌زنی و تأسیس خانه‌های بهداشت روستایی در بخش‌های محروم این شهرستان و همچنین برگزاری همایش‌ها و کار‌گاه متعدد توجیهی و بهداشتی از جمله برنامه‌های این شبکه در حوزه افزایش سلامت بوده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بویین‌ زهرا با بیان اینکه در حوزه عمرانی و تعمیر ساختمان‌های بهداشتی و پزشکی نیز در این شهرستان فعالیت‌های بسیار متنوع و فراوانی تاکنون انجام شده است، عنوان کرد: دیوار‌کشی و بازسازی قسمت‌های فرسوده شبکه‌های بهداشت در بخش‌های مرکزی، دشتابی، رامند، شال و آبگرم، اجرای روکش آسفالت و همچنین لکه‌گیری پارکینگ‌های اورژانس، خرید چند دستگاه خودروی حمل مجروحان، بهره‌برداری از واحد‌های کوچک پژشکی در روستاها و نقاط مختلف شهرستان بویین زهرا در طول سال‌های اخیر توسط مدیریت شبکه بهداشت و درمان این شهرستان به مرحله انجام رسیده است.

طائفی با اشاره به اخذ گواهینامه‌های ایزو 9001- 9002 توسط شبکه بهداشت بویین ‌زهرا در سال گذشته عنوان کرد: همه مسئولان باید با توجه جدی به این مهم موجب افزایش شاخصه‌های سلامت در جامعه و به ویژه در جوانان و نوجوانان شوند.

وی در خاتمه با اظهار امیدواری از فعالیت‌های انجام شده در کشور در حوزه سلامتی و بهداشت تصریح کرد: قطعا در هر عرصه‌ای با تلاش و اراده قوی می‌توان به موفقیت دست‌ یافت و موجب سعادت و افتخار برای ملت شد.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول