اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امشب برگزار می‌شود

طرح قرائت دسته جمعی ادعیه ویژه امام عصر(عج) در امامزادگان البرز

خبرگزاری فارس: مسئول امور فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان البرز گفت: طرح قرائت دسته جمعی ادعیه ویژه امام عصر (عج ) به همراه ختم صلوات به نیت سلامتی و تعجیل در ظهور امشب در امامزادگان استان البرز برگزار می‌شود.

طرح قرائت دسته جمعی ادعیه ویژه امام عصر(عج) در امامزادگان البرز

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از اداره کل اوقاف و امور خیریه استان البرز، جلیل مسگری با اعلام این خبر اظهار داشت: در روز میلاد امام زمان (عج) مراسم معنوی دعای ندبه با حضور مداحان برجسته در امامزادگان این استان برگزار می‌شود.

وی از راه‌اندازی غرفه‌های ویژه ایام شعبانیه در امامزادگان خبر داد و گفت: غرفه‌های مخصوص کودک و نوجوان با موضوع امام زمان (عج ) همراه با مراسم متنوع نوشتن نامه به حضرت مهدی (عج) از دیگر برنامه‌های این روز می‌باشد.

این مسئول تصریح کرد: سخنرانان شاخص و برجسته و صاحبنظر به همراه مداحان اهل بیت در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه این استان در زمینه معارف مهدوی سخنرانی و مداحی خواهند کرد.

مسگری از برپایی ایستگاه‌های صلواتی در سطح بقاع متبرکه خبر داد و افزود: در سطح بقاع متبرکه و امامزادگان استان البرز ایستگاه‌های صلواتی دایر می‌شود و از زایرین پذیرایی می‌شود.

مسئول امور فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان البرز یادآور شد: برپایی باشکوه نماز جماعت در شب و روز برگزاری مراسم، توزیع کتابچه اعمال مخصوص در بین زائرین و شرکت کنندگان، تدارک حلقه‌های معرفتی و هم اندیشی، برپایی جلسات گفت‌وگو در زمینه‌های مهدویت و جوانان، انتظار، جهانی سازی و مهدویت و ... از اهم برنامه‌های مراسم ویژه نیمه شعبان در استان البرز است.

انتهای پیام/و30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول