اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زنجان:

راه نرفته در شاخص‏های توسعه بیشتر از راه پیموده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه زنجان گفت: راه نرفته در شاخص‏های توسعه استان زنجان بیشتر از راه پیموده است.

راه نرفته در شاخص‏های توسعه بیشتر از راه پیموده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‏الله شیخ علی خاتمی ظهر امروز در همایش تجلیل از صنعتگران و معدن‏کاران برتر استان زنجان در شرکت پارس سوئیچ، اظهار داشت: صنعتگران در تحقق شعار تولید ملی حمایت از کار و سرمایه ایرانی گام بزرگی برمی‏دارند.

وی با اشاره به اینکه کارهای بزرگی در زمینه صنعت و معدن در استان زنجان صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: هنوز جای کار زیاد است و راه نرفته در این زمینه بیشتر از راه پیموده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه راه‏های زیادی را برای رسیدن به کمال مطلوب در عرصه صنعت باید برداریم، تصریح کرد: این در حالی است که استان زنجان ظرفیت و قابلیت بسیار زیادی در زمینه صنعت و معدن دارد.

وی با تایید برخی کوتاهی‏ها و قصور صورت گرفته توسط برخی از دستگاه‏ها و بانک‏ها ادامه داد: هنوز در ابتدای راه قرار داریم و باید با همدلی و تلاش برای رسیدن به اهداف برنامه‏‌ریزی کنیم.

آیت‏‌الله خاتمی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران دهه چهارم انقلاب اسلامی را دهه عدالت و پیشرفت نامیده‌اند، اضافه کرد: نباید اقدامات دستگاه‏ها جزیره‏ای باشد و باید با هم همکاری کنند.

وی به شناسایی تهدیدها و تبدیل آنها به فرصت‏ها تاکید کرد و افزود: مردم جمهوری اسلامی ایران در طول 33 پیروزی انقلاب اسلامی تحقق شعار امام راحل (ما می‏توانیم) را ثابت کردند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه بودجه سالانه کشور در دوران جنگ 8 میلیارد دلار بود که معمولا فقط 50 درصد از آن تخصیص پیدا می‏کرد، تصریح کرد: ما عقبه‌های بسیار سختی را پشت سر گذاشته‌ایم.

آیت‏الله خاتمی با اشاره به اینکه نوآوری‏های نوین در زمینه علوم مختلف در شرایط سخت سال گذشته به ارمغان آمده است، ادامه داد: این نوآوری‏ها هویت سیاسی و استقلال کشور را نشان می‏دهند.

وی با تاکید بر اینکه صنعت، اشتغال و تولید شیشه عمر حیات اقتصادی محسوب می‎شود، خاطرنشان کرد: در این زمینه نباید جزیره‌ای اقدام شود و باید چوب لای چرخ گذاشتن‏ها نیز حذف شود.

انتهای پیام/ی30/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول