اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مهاباد در مجلس:

فضاهای ورزشی برای فعالیت جوانان توسعه یابد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی گفت: باید در راستای توسعه فضای ورزشی برای فعالیت جوانان گام برداشته شود.

فضاهای ورزشی برای فعالیت جوانان توسعه یابد

عثمان احمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: انجام فعالیت‌های مداوم ورزشی یکی از فاکتورهای موثر در سلامتی جسمی و روحی جوانان است از این رو می‌طلبد بیش‌از ‌پیش در راستای ایجاد اماکن ورزشی گام برداشته شود.

وی با بیان اینکه ایجاد و راه‌اندازی یک استادیوم ورزشی 5 هزار نفری و سالن چندمنظوره را در دوران نمایندگی خود در مجلس دنبال خواهد کرد، ادامه داد: برای ایجاد این اماکن به طور مستمر تلاش خواهد شد تا نتایج مورد انتظار طبق برنامه تدوین شده حاصل شود.

احمدی بر لزوم ایجاد فضای باز برای انواع فعالیت‌های جوانان تاکید کرد و گفت: بین جوانان، افراد مستعد و توانمند زیادی وجود دارد به طوری که اگر از توانایی‌ها و قابلیت‌های آنها در حوزه‌های مختلف به شکل مطلوب استفاده شود رشد و شکوفایی بی‌بدیلی را در امور گوناگون شاهد خواهیم بود.

نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی بر لزوم توسعه یافتن اماکن ورزشی ویژه بانوان اشاره کرد و بیان داشت: بانوان به عنوان تکیه‌گاه خانواده‌های ایرانی محسوب می‌شوند ازاین‌رو سلامتی روح و جسم آنها ارتباط مستقیم با ورود نسل سالم به جامعه دارد پس با این رویکرد برای توسعه ورزش بانوان نیز تلاش خواهد شد.

وی بهره‌گیری از ایده‌ها، نظرها و پیشنهادهای بانوان را مورد اشاره قرار داد و گفت: بانوان از جمله اقشار تاثیرگذار جامعه در سرنوشت کشور محسوب می‌شوند از‌این‌رو  باید از قابلیت‌های آنها نیز در پیشبرد اهداف نظام به طور موثر استفاده شود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول