اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد مطرح کرد

لزوم توجه مسئولان به دغدغه جوانان در توسعه جامعه

خبرگزاری فارس: مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد بر ضرورت توجه مسئولان به دغدغه‌های جوانان برای توسعه و پیشرفت جامعه تاکید کرد.

لزوم توجه مسئولان به دغدغه جوانان در توسعه جامعه

به گزارش خبرگزاری فارس از بافق، سید عبدالمجید قائم محمدی، صبح امروز در همایش تجلیل از روابط عمومی ادارات بافق با حضور جمعی از مدیران و خانواده مسئولان روابط عمومی ادارات این شهرستان با گرامیداشت هفته جوان و تبریک ایام شعبانیه اظهار داشت: جوانان به عنوان نیرویی فعال و پویا، دارای نقش بسیار مهمی در توسعه و پیشرفت علمی، فرهنگی، اجتماعی نظام دارند که برای تحقق هر چه بهتر این نقش پرداختن به دغدغه‌های فکری این قشر ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است.

وی با تاکید بر ضرورت توجه مسئولان به نیازهای جوانان و رسیدگی به مشکلات و اوقات فراغت آنان افزود: پیشرفت و تعالی هر جامعه در گرو پیشرفت جوانان آن جامعه است و این قشر بازوی توانمند سازندگی در هر جامعه هستند.

مشاور استاندار و دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان یزد همچنین با اشاره به نقش روابط عمومی ادارات بیان کرد: برقراری تعامل سازنده و موثر در عصر حاضر از ضروریات انکارناپذیر توسعه پایدار و همه‌جانبه است.

قائم محمدی خاطرنشان کرد: روابط عمومی‌ها به عنوان رابط بین جامعه و سازمان و پل ارتباطی مردم و مسئولان می‌توانند نقش تعیین کننده‌ای را در برقراری ارتباط سازنده بین بدنه سازمان و آحاد مردم ایفا کنند.

فرماندار بافق نیز در این مراسم با تبریک روز جوان و تقدیر از برگزاری این همایش گفت: بارور کردن استعدادهای جوانان و شکوفایی این خلاقیت‌ها موضوعی است که مسئولان باید به آن توجه بیشتری داشته باشند.

حسین ندافیان افزود: جوانان ما امروز با سلاح علم و ایمان در راه پیشرفت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام‌های بسیار بلندی برداشته و همواره در این را موفق بوده‌اند.

وی در ادامه سخنان خود به نقش سازنده روابط عمومی‌ها در اطلاع‌رسانی و رفع مشکلات جامعه اشاره کرد و بیان داشت: اگر ارتباط دوسویه‌ای بین روابط عمومی‌های ادارات و مردم و مسئولان برقرار شود، فضا برای رفع مسائل و مشکلات جامعه فراهم می‌شود.

فرماندار بافق خواستار احساس مسئولیت بیشتری در بین مسئولان روابط عمومی‌های شهرستان بافق شد و نقش این قشر را به عنوان یک رسانه در پیشبرد اهداف نظام مهم عنوان کرد.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول