اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

توسعه و تعمیق تفکر اسلامی در دست نخبگان دینی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: در حال حاضر یکی از ضرورت‌ها، توسعه و تعمیق تفکر اسلامی به دست مردم به ویژه نخبگان فرهنگی و دینی است.

توسعه و تعمیق تفکر اسلامی در دست نخبگان دینی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام علی دشتکی دوشنبه شب در پنجمین همایش تجلیل از فعالان عرصه‌های فرهنگی و دینی استان زنجان، اظهار کرد: خدمت در نظام جمهوری اسلامی همواره با انگیزه الهی همراه بوده و مسئولان در هر پست و مقامی با انگیزه دینی خدمات شایسته‌ای را به مردم ارائه می‌کنند.

وی با بیان اینکه پیمودن راه فعالیت‌های فرهنگی و دینی با انگیزه الهی موجب کسب موفقیت‌های مطلوبتر می‌شود، افزود: ارائه خدمات به مردم با انگیزه دینی موجب تسریع در امور می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص جنگ تمار عیار جبهه استکبار علیه اسلام تصریح کرد: از دیدگاه مقام معظم رهبری همه جهان کفر در برابر اسلام قد علم کرده است.

وی با بیان اینکه از دیدگاه مقام معظم رهبری در مقابل صف‌آرایی دشمن قرار داریم، افزود: امروز وظیفه همه دستگاه‌های اجرایی حوزه فرهنگی و دینی و افراد تاثیرگذار جامعه برای مقابله با جهان کفر دو چندان شده است.

دشتکی ادامه داد: اگر در حوزه دینی و فرهنگی فعالیت‌های مطلوبی انجام نشود، سایر حوزه‌ها عقیم می‌ماند.

وی با اشاره به اهمیت انجام فعالیت‌های فرهنگی و دینی در جامعه بر لزوم مقابله با توطئه‌های دشمنان در حوزه جنگ نرم تاکید کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان یادآور شد: در حال حاضر یکی از ضرورت‌های توسعه و تعمیق تفکر اسلامی به دست مردم به‌ویژه نخبگان فرهنگی و دینی است.

وی بر ضرورت تعمیق و توسعه فرهنگ دینی در جامعه تاکید کرد و افزود: انسجام در برنامه‌های فرهنگی و دینی موجب تاثیرگذاری آنان می‌شود.

دشتکی با بیان اینکه ضرورت تشکیل جبهه فرهنگی انقلاب در برابر صف‌آرایی دشمنان بر کسی پوشیده نیست، خاطرنشان کرد: همه افراد جامعه با این ضرورت آشنا هستند.

وی از پیگیری بحث‌های فرهنگی و دینی در همه موضوعات به ویژه نویسندگی در اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان خبر داد و گفت: اگر در دوران دفاع مقدس به اسلحه برای مقابله با دشمن احتیاج داشتیم، امروز باید با قلم به مقابله با توطئه‌های دشمنان رفت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه باید از ابزار هنر برای تعمیق ارزش‌های دینی استفاده شود، افزود: ضرورت جبهه فرهنگی اقتضاء می‌کند تا همه افراد جامعه در این زمینه فعالیت کنند.

وی با اشاره به ضرورت تلاش فعالان عرصه‌های فرهنگی و دینی با انگیزه دینی تصریح کرد: باید فعالیت‌های فرهنگی استان زنجان که به عنوان الگو مطرح است در اختیار همه افراد جامعه قرار گیرد.

دشتکی بر ضرورت استفاده از فرصت حمایت‌های استاندار زنجان و نیروی عظیم فرهنگی برای تعمیق برنامه‌های فرهنگی تاکید کرد و یادآور شد: تشکیل بانک اطلاعاتی فعالان و نخبگان فرهنگی و تشکیل جبهه فرهنگی انقلاب از برنامه‌های مورد توجه این اداره‌کل است.

انتهای پیام/ع10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول