اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم:

توسعه و تعالی قم مقدم بر همه امور است

خبرگزاری فارس: استاندار قم با بیان اینکه پیشرفت و اعتلای قم هدف و ماموریت اصلی و مشترک دستگاه‌های اداری است گفت: توسعه و تعالی قم، مقدم بر همه امور است.

توسعه و تعالی قم مقدم بر همه امور است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، کرم‌رضا پیریایی در جمع معاونین ادارات و کارشناسان استانداری قم هدف از تشکیل چنین نشستی را بیان دیدگاه‌ها، طرح نقطه نظرات و ترسیم اهداف و اولویت‌های کاری عنوان و اظهار کرد: با توجه به ضرورت همفکری در خصوص مسائل مختلف و دستیابی به فهم مشترک از موضوعات درگیر کار، برگزاری این گونه نشست‌ها در دستور کار بوده و استمرار خواهد داشت.

وی با تشبیه مجموعه سازمانی به اعضای بدن انسان گفت: در این مجموعه هر یک از کارکنان عهده‌دار یک وظیفه مشخصی هستند اما همانند اعضای بدن، در نهایت همه برای رسیدن به یک هدف و غایت مشترک تلاش می‌کنند.

استاندار قم قرابت دیدگاه‌ها و فهم مشترک را از عوامل تاثیرگذار در موفقیت یک سازمان برشمرد و تاکید کرد: هر فردی در مجموعه و واحد کاری خود، باید با شناخت دقیق از شرح وظایف و تکالیف محوله، به دنبال تحقق اهداف و برنامه‌های ترسیمی باشد.

پیریایی از تشکیلات استانداری به عنوان مغز متفکر و موتور محرکه فعالیت‌های اجرایی استان نام برد و افزود: هر یک از شما کارکنان شاغل در این محیط باید با درک درست از این شرایط و جایگاه خطیر، تمام توان و همت خود را برای انجام و پیشبرد هر چه بهتر امور به کار ببندید.

وی پیشرفت و اعتلای نام و جایگاه قم را ماموریت و هدف اصلی و مشترک مجموعه‌های اداری عنوان و خاطر نشان کرد: وفاق و همدلی در کنار کار و تلاش عالمانه و با برنامه، رمز رسیدن به این هدف مهم و بزرگ خواهد بود.

استاندار قم لزوم توجه جدی به توسعه و عمران قم به عنوان ام‌القرای جهان اسلام و آبروی نظام و انقلاب اسلامی را یادآور شد و افزود: قم به عنوان خاستگاه انقلاب اسلامی، پایگاه معنوی علم و فقاهت و مرکز بزرگ‌ترین حوزه علمیه جهان اسلام است و هر کاری که برای عمران و آبادانی آن انجام شود مایه افتخار و سربلندی است و آثار و برکات آن برای کل کشور جهان اسلام خواهد بود.

پیریایی با تاکید بر اینکه مسیر توسعه استان در بخش‌های مختلف باید بر مبنای برنامه‌ریزی مشخصی دنبال شود، در این راستا، تدوین برنامه آمایش سرزمین را مهم و ضروری خواند و افزود: تدوین چنین سندی به عنوان نقشه راه حرکت برای پیشرفت و توسعه همه جانبه استان، باید با شناخت دقیق از وضعیت موجود، ظرفیت‌ها و آینده‌نگاری کامل صورت گیرد.

استاندار قم شأن خدمتگزاری به مردم را بزرگ‌ترین ارزش و افتخار برای مجموعه مدیران و کارکنان دولت دانست و گفت: جایگاه خدمت به مردم جای قصور نبوده و همه باید از این فرصت برای رسیدگی به مشکلات مردم و جلب رضای خدا استفاده کنند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول