اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل:

توسعه خانه‌های عالم چهره دینی مناطق را غنا می‌بخشد

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: توسعه خانه‌های عالم در مناطق مختلف روستایی و ماندگاری روحانیون سبب غنای چهره دینی و تربیت اسلامی در روستاها می‌شود.

توسعه خانه‌های عالم چهره دینی مناطق را غنا می‌بخشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده ظهر امروز در بازدید از خانه‌های عالم روستاهای پارس‌آباد اظهار داشت: طرح ایجاد خانه‌های عالم با هدف ماندگار کردن روحانیون در روستاها و مناطق محروم از چندین سال قبل در استان اردبیل آغاز شده که یک طرح موفق در راستای غنا بخشیدن به چهره دینی مناطق است.

وی با بیان اینکه خانه‌های عالم در اردبیل با نظارت اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل ساخته می‌شود، افزود: 120 خانه عالم در استان اردبیل آماده بهره‌برداری است و ما در استان اردبیل در زمینه ساخت این خانه‌ها جلوتر از برنامه پنجم توسعه عمل کرده‌ایم.

این مسئول با بیان اینکه خانه‌های عالم استقرار عالمان در روستاها را عینیت بخشیده است، تصریح کرد: روستا‌ها و مناطق مرزی ما به ویژه شهرستان پارس‌آباد نیازمند حضور دایمی عالمان هستند و ما با تمام توان در ساخت این خانه‌ها تلاش می‌کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در ادامه اظهار داشت: این اداره کل در تبلیغ چهره به چهره دین موفق عمل کرده است.   

ستوده بیان داشت: این موفقیت در سایه احداث و توسعه خانه‌های عالم به ویژه در مناطق محروم و روستایی استان حاصل شده و این شیوه همواره تداوم می‌یابد.

وی ادامه داد: علیرغم اینکه فضای تبلیغی از طریق فضای مجازی گستره بالایی دارد اما هیچ موقع در تاثیرگذاری همانند تبلیغ چهره به چهره نیست و جایگزین آن هیچ تبلیغی نمی‌تواند باشد.

این مسئول افزود: ساخت خانه‌های عالم در روستاها و دهستان‌ها کمک خوبی برای حضور روحانیت در مناطق محروم است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ستوده در پایان ابراز داشت: امروز شاهد ساخت خانه‌های عالم با متراژهای کمتر حدود 42 متر مربعی در مناطق مختلف استان هستیم و در طرح‌های تابستانی، ماه مبارک رمضان، دهه محرم و ماه صفر شاهد حضور روحانیان در روستاهای استان خواهیم بود.

انتهای پیام/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول