اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله مکارم شیرازی:

نام سپاه پشت دشمن را به لرزه می‌اندازد

خبرگزاری فارس: آیت‌الله مکارم شیرازی گفت: امروز دشمنان انقلاب از عظمت سپاه پاسداران بسیار می‌ترسند و در واقع نام سپاه پشت دشمن را به لرزه می‌اندازد.

نام سپاه پشت دشمن را به لرزه می‌اندازد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی، ظهر امروز در جمع فرماندهان و معاونان سپاه امام رضا(ع) در مجتمع فرهنگی امام صادق(ع) مشهد اظهار کرد: دشمنان نظام، هجمه تبلیغاتی، سیاسی و اقتصادی گسترده‌ای را بر علیه جمهوری اسلامی ایران به راه انداخته‌اند، اما به فضل الهی این هجمه گسترده، با رسوایی خود دشمن به پایان خواهد رسید.

مکارم شیرازی ادامه داد: به خواست خدا ایران اسلامی تا زمان ظهور حضرت بقیه‌الله ‌الاعظم، با اقتدار به راه خود ادامه می‌دهد.

وی تاکید کرد: ایران اسلامی در حال حاضر در اوج اقتدار و عظمت است و تحریم‌های اقتصادی و تهدیدات نظامی، هیچ تاثیری در اراده ملت ندارد.

مکارم شیرازی افزود: بعد از پایان جنگ تحمیلی و براساس اسناد، مشخص شد که تمام دشمنان ایران اسلامی با یکدیگر متحد شده بودند تا انقلاب نو رس ایران را از میان بردارند و حتی فرمانده نظامی عراق که به خرمشهر آمده بود، گفته بود که تا سه روز آینده تهران را اشغال خواهند کرد، اما این امر در سایه رهبری داهیانه حضرت امام(ره) محقق نشد.

وی بیان کرد: ایران در جریان جنگ تحمیلی تنها بود، اما توانست با استقامت به پیروزی برسد.

مکارم شیرازی ادامه داد: امروز سپاه پاسداران نیز در اوج اقتدار است و نام  سپاه پشت دشمن را به لرزه در ‌می‌آورد.

وی تصریح کرد: سپاه پاسداران امروز موظف است که ارزش‌های دینی و همچنین اصول انقلابی را به نسل جوان انتقال دهد و فداکاری‌های سربازان دلیر اسلام را نیز برای آنها بازگو کند تا الگوی مناسبی را به آنها ارائه کند.

مکارم شیرازی در بخش دیگری از بیانات خود اظهار کرد: قرآن کریم، به کسانی که در برابر مشکلات و مصائب زندگی، ایمان خود را حفظ کنند و در برابر مشکلات استقامت داشته باشند، وعده پیروزی داده است.

وی یادآور شد: منظور از واژه صبر که در قرآن کریم نیز بارها به آن اشاره شده است، استقامت است و نباید از صبر یک برداشت انفعالی کرد و آن را تن دادن به ذلت معنا کرد.

این مرجع عالیقدر شیعیان جهان ابراز کرد: قرآن کریم در این زمینه می‌فرماید، اگر 20 نفر دارای صبر و استقامت باشند، می‌توانند بر 200 نفر چیره شوند و این نکته، اهمیت صبر و استقامت در راه خداوند متعال را گوشزد می‌کند.

آیت‌الله مکارم شیرازی ادامه داد: خداوند به کسانی که در راه او استقامت می‌کنند سه وعده اساسی می‌دهد، در ابتدا ترس را از او دور می‌کند، غم و اندوه را از دل او می‌زداید و در نهایت اینکه بهشت را به او وعده می‌دهد.

وی افزود: این بشارت‌ها در شرایط فعلی ایران اسلامی که دشمنان نظام، هجمه‌های وسیع تبلیغاتی، اقتصادی و سیاسی خود را علیه ایران افزایش داده‌اند، بسیار کارساز است.

انتهای پیام/ع10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول