اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گیلان:

ولایت‌مداری راه ایستادگی در برابر زیاده‌خواهی دشمنان است

خبرگزاری فارس: استاندار گیلان گفت: با تبعیت از ولایت باید در برابر زیاده‌خواهی دشمنان بایستیم و در راه دفاع از نظام اسلامی خطرها را بپذیریم و همت کنیم.

ولایت‌مداری راه ایستادگی در برابر زیاده‌خواهی دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از لنگرود، مهدی سعادتی عصر سه‌شنبه در مراسم سالگرد شهیدان علی انصاری استاندار اسبق گیلان و علیرضا نورانی معاون عمرانی وی، در مسجد جامع لنگرود اظهار کرد: جایگاه و مقام شهدا بسیار خاص است.

وی با بیان اینکه آمدن به این دنیا آغاز رفتن است، افزود: مهم این است که در چنین یادواره‌هایی بتوانیم به مسئولیت خود درباره خون شهدا عمل کنیم و نوع زندگی را از آنها یاد بگیریم.

استاندار گیلان به تفاوت مومن و شهید اشاره کرد و گفت: مومن در این دنیا روزی می‌خورد اما شهدا نزد خداوند روزی می‌خورند و ناظر و حاضر هستند و از احوال این دنیا با خبرند.

وی بهترین نوع رفتار را تداوم راه شهیدان دانست و تصریح کرد: شهادت انتخابی آگاهانه و اختیاری است و انسان باید به مرحله‌ای از رشد تا آرزوی شهادت برسد.

سعادتی شهید انصاری را تنها استاندار شهید کشور در گیلان نامید و بیان کرد: شهید انصاری و نورانی جزو کسانی بودند که در معاهده با اصول تا آخر ایستادند و شهید شدند.

وی با اشاره به فرمایشات رهبری مبنی بر اینکه بدون مجاهدت، حرکت و خطرپذیری امکان پیروزی نیست، تصریح کرد: ما نیز باید در راه دفاع از نظام اسلامی خطرها را بپذیریم و همت کنیم.

مقام عالی دولت در گیلان با تاکید بر اینکه باید در برابر زیاده‌خواهی دشمنان بایستیم، بیان کرد: اخیرا دشمنان به ما پیشنهاد دادند که هر قدر خواستید بمب اتم بسازید اما از مسیر ولایت دست بردارید و ما اکنون که پس از 1400 سال غربت اسلام و صدها سال حکومت پادشاهان ستمگر توانسته‌ایم راه خود را پیدا کنیم باید در برابر زیاده‌خواهی دشمنان بایستیم.

وی با تصریح بر اینکه دشمنان به چیزی جز نابودی ما فکر نمی‌کنند، افزود: دشمن می‌خواهد ما را از راه ولایت دور کند اما باید بداند که ایران یکی از مقتدرترین کشورهای دنیاست و این اقتدار که همان سرمایه اصلی ملت ماست نشأت گرفته از انسان‌های خداجو، مومن، فداکار، بسیجی، مطیع امر ولایت و امام زمان (عج) و پیرو راه شهیدان است.

سعادتی خدمت بدون منت را یکی از اهداف دولتمردان دانست و خاطرنشان کرد: مشکلات مردم برای ما بسیار مهم است و مسئولان باید قدر این مردم را بدانند.

وی گیلان را در مسیر توسعه خواند و یادآور شد: در بخش‌های صنعت، گردشگری، صنایع تبدیلی و ... گام‌های خوبی در استان در حال برداشتن است.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول