اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری:

نگاه دشمن معطوف به جوانان کشور است

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: دشمنان نظام و انقلاب برای جلوگیری از پیشرفت ایران و ضربه زدن به آن نگاه خود را معطوف به جوانان کشور کرده‌اند.

نگاه دشمن معطوف به جوانان کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محمود شمسی‌پور ظهر امروز در نشست استاندار با نخبگان و فعالان اجتماعی این استان اظهار داشت: امروز یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های جوانان کشور این است که مطالبات و مشکلات خود را به گوش مسئولان برسانند و آنها را نسبت به وضعیت خود آگاه کنند.

وی افزود: رسیدگی به وضعیت جوانان کشور از اهمیت فوق‌العاده بالایی برخوردار است و چنانچه نسبت به آن غافل شویم ممکن است تبعات بسیار بدی به دنبال داشته باشد.

شمسی‌پور به ویژگی‌های یک جوان از نگاه مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: ابتکار، انرژی و امید سه ویژگی مهم از منظر مقام معظم رهبری است که جوانان با توجه به این موضوع می‌توانند خود را برای رسیدن به آینده‌ای درخشان آماده کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه دشمن همه توان خود را در راستای ضربه زدن به نسل جوان کشور به کار گرفته است، تصریح کرد: دشمنان نظام و انقلاب برای جلوگیری از پیشرفت کشور و ضربه زدن به آن، جوانان کشور را مورد هدف خود قرار داده‌ ‌و در این راستا سرمایه‌گذاری‌های هنگفتی کرده‌اند.

شمسی‌پور خاطرنشان کرد: ترور دانشمندان هسته‌ای، اشاعه فحشا و ترویج مصرف مواد مخدر در بین جوانان کشور از اقداماتی است که دشمن در همین راستا سرلوحه کار خود قرار داده است.

وی در ادامه به ادغام سازمان تربیت‌بدنی با سازمان ملی جوانان اشاره کرد و گفت: به دنبال ادغام این دو سازمان در پیگیری و رسیدگی به امور جوانان تا حدودی کوتاهی صورت گرفت که تلاش می‌شود این مورد را در سال جاری جبران کنیم.

شمسی‌پور به مهم‌ترین برنامه‌های اداره‌کل ورزش و جوانان استان اشاره کرد و گفت: تدوین و اجرای برنامه‌ها و راهکارهای موثر و کارآمد در حوزه‌های اشتغال، ازدواج، مسکن و هویت برای جوانان از مهم‌ترین این برنامه‌‎هاست.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری بر ضرورت تعامل و همکاری نخبگان با مسئولان در راستای حل مشکلات جوانان تاکید کرد و افزود: حل مشکلات جوانان و ایجاد بسترهای لازم برای رشد و تعالی این قشر مهم جامعه نیازمند تعامل و همکاری جوانان و مسئولان است.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول