اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌‏فقیه در سپاه میامی:

رشد فرقه‌‏های نوظهور در عرصه مهدویت توطئه دشمن است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‏‌فقیه در سپاه شهرستان میامی گفت: رشد فرقه‏‌های نوظهور در عرصه مهدویت توطئه دشمن است و منتظران مهدی موعود(عج) باید مواظب این دسیسه‏‌ها باشند.

رشد فرقه‌‏های نوظهور در عرصه مهدویت توطئه دشمن است

حجت‏‌الاسلام عیسی سلیمانی امروز در گفت‏‌وگو با خبرنگار فارس در میامی به مناسبت سالروز ولادت حضرت مهدی (عج) اظهار داشت: منتظران باید به اخلاق اسلامی و تقوا آراسته باشند و در سایه تقوای الهی آمادگی رزمی خود را برای یاری آخرین منجی بشریت حفظ کنند و ارتقا دهند.

مسئول نمایندگی ولی‏‌فقیه در سپاه شهرستان میامی گفت: منتظران مهدی موعود (عج) باید به اخلاق اسلامی و تقوا آراسته باشند.

سلیمانی افزود: همان طور که در ادیان الهی قبل از اسلام، وعده آمدن خاتم‌الانبیا را می‌دادند، همه پیروان دین الهی به منجی آخرالزمان نیز اعتقاد دارند و می‌دانند که فردی برای نجات بشریت ظهور می‎کند؛ اما در جزئیات ظهور و زمان آن اختلاف عقیده وجود دارد.

مسئول نمایندگی ولی‏‌فقیه در سپاه شهرستان میامی در ادامه با اشاره به وظایف مسلمانان منتظر گفت: اسلام عزیز دراین مورد هم راه را برای ما مشخص کرده است و بهترین کار مومنین منتظر را برای فراهم کردن زمینه‌های انقلاب حضرت مهدی (عج)، خودسازی می‌داند.

سلیمانی در خصوص فرقه‏‌های نوظهور در عرصه مهدویت اظهار داشت: استکبار جهانی برای به انحراف کشیدن افکار عمومی از موضوع مهدویت با اهداف از پیش تعیین شده، این فرقه‎ها را طرح می‌کند تا مردم را به سمت و سویی دیگر هدایت کند، لذا وظایف مردم و به خصوص علما در این عرصه بصیرت‏‌افزایی نه تنها در زمینه‏‌های سیاسی و اجتماعی بلکه در زمینه اعتقادات نیز هست.

وی اظهار داشت: کتب شهید مطهری می‏‌تواند منبع خوبی برای کسب اعتقادات سالم و صحیح در این خصوص باشد و اگر ملتی آگاه باشد، آسیب‌پذیری کمتری در این زمینه‏‌ها خواهد داشت.

مسئول نمایندگی ولی‏‌فقیه در سپاه شهرستان میامی گفت: بعضی از مکتب‎ها معتقدند ظهور به طور غیرعادی اتفاق می‌افتد؛ اما طبق روایات اسلامی زمینه‏‌سازی برای حکومت حضرت مهدی (عج) صورت می‏‌گیرد و بیداری اسلامی با توجه به شعارهایش که اهمیت نماز جمعه و جماعت است می‌تواند نمونه‏‌ای از حرکت‌های اسلامی باشد که زمینه‏‌ساز ظهور مهدی موعود است.

سلیمانی با اشاره به ویژگی‏‌های حکومت جهانی امام زمان (عج) گفت: ائمه همگی امام‌الرئوف بودند و سرچشمه مهربانی و صداقت هستند و مردم آخرالزمان نیز پس از فراگیری ظلم و ستم، تشنه معنویت‌اند و عقلانیت آنها را به سوی حکومت عادل امام زمان سوق می‏‌دهد و کلام امام را با جان و دل می‌پذیرند.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول