اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ویژه نیمه شعبان در سیستان‌وبلوچستان:

2 همایش 313 نفری همنامان امام زمان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان‌وبلوچستان گفت: به مناسبت نیمه شعبان، دو همایش بزرگ 313 نفری امام زمان(عج) و مادر گرامیشان در استان سیستان‌وبلوچستان برگزار می‌شود.

2 همایش 313 نفری همنامان امام زمان برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام صفر قربانپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: دو همایش 313 نفر از همنامان امام زمان(عج) و مادر گرامیشان، نیمه شعبان در شهرستان‌های زاهدان و ایرانشهر برگزار می‌شود.

وی افزود: برادران با نام‌های "محمد صالح، محمد مهدی، مهدی، صالح، حجت و قائم و خواهران با نام‌های"مهدیه، نرجس، نرگس، ملیکا و صالحه" با شرط سنی 15 تا 35سال می‌توانند برای شرکت در این همایش نام‌نویسی کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان‌وبلوچستان بیان داشت: نام‌نویسی از داوطلبان در مسجد المهدی(عج) واقع در بلوار معلم 9، موسسه خیریه فاطمه زهرا(س) واقع در تقاطع کوچه حافظ و خیابان آیت‌الله کفعمی، مسجد بقیه‌الله‌الاعظم واقع در خیابان مالک‌اشتر شمالی17 و حسینیه رضویه واقع در خیابان امام خمینی(ره) شهرستان زاهدان صبح‌ها از ساعت 9 الی 12 و عصرها از ساعت 16 الی 19 انجام می‌شود.

قربانپور تصریح کرد: همایش 313 نفر از همنامان امام زمان(عج) و مادر گرامیشان در زاهدان روز چهار شنبه 14 تیرماه ساعت 17 و سی دقیقه در محل حسینیه رضویه زاهدان واقع در خیابان امام خمینی(ره) با حضور مهدی یاوران زاهدانی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول