اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‌زمان با دهه مهدویت

کتاب ادعیه ائمه ‌اطهار در وصف امام زمان(عج) در مشهد رونمایی می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد مهدویت خراسان‌رضوی گفت: هم‌زمان با دهه مهدویت، کتاب ادعیه ائمه ‌اطهار در وصف امام زمان(عج) در مشهد رونمایی می‌شود.

کتاب ادعیه ائمه ‌اطهار در وصف امام زمان(عج) در مشهد رونمایی می‌شود

رضا عزیزی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد در ارتباط با اجتماع منتظران اظهار کرد: اجتماع عظیم منتظران در روز نیمه شعبان ساعت 9 صبح در میدان بسیج با سخنرانی آیت‌الله علم‌الهدی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به دیگر برنامه‌های دهه مهدویت خاطرنشان کرد: نخستین همایش نقش بازار در توسعه فرهنگ مهدوی و دومین همایش مهدی‌یاوران نیز در این دهه برگزار می‌شود.

دبیر ستاد مهدویت خراسان‌رضوی تصریح کرد: 10 میزگرد با موضوع مهدویت و با حضور اصحاب رسانه، ارسال احادیث مهدوی از طریق سامانه پیام‌ کوتاه و انتشار نشریه مهدی‌یاوران از برنامه‌های رسانه‌ای دهه مهدویت است.

عزیزی در ارتباط با سایر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای دهه مهدویت اظهار داشت: طرح محضر نور با برگزاری حلقه‌های معرفت در سطح بوستان‌های مشهد، سلسله نشست‌های مهدویت در شعاع خورشید در مساجد منتخب شهر مشهد از دیگر برنامه‌های این دهه در سطح شهر مشهد است که به منظور گسترش و آشنایی مردم با مهدویت و موضوعات پیرامون آن برگزار می‌شود.

دبیر ستاد مهدویت خراسان‌رضوی افزود: برپایی ایستگاه‌های سلام و انتظار در شهرستان‌های منتخب استان، ارائه طرح پیشنهادی اجرای اعتکاف در ایام نیمه شعبان با هماهنگی ستاد اعتکاف استان خراسان‌رضوی و برپایی دومین دعای ندبه کشور در روز نیمه شعبان در مشهد همانند سال گذشته نیز از جمله برنامه‌های این دهه است.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول