اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری:

پاسداری از نظام اسلامی سربازی امام زمان(عج) است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‎فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: پاسداری از نظام اسلامی سربازی امام زمان(عج) است.

پاسداری از نظام اسلامی سربازی امام زمان(عج) است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‎الاسلام کریم سرافراز بعد از ظهر امروز در همایش بصیرتی کارکنان و خانواده‌های سپاه ناحیه کوهرنگ با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی یک وظیفه دینی و معنوی برای همه ملت ایران است.

وی پاسداری از نظام اسلامی را سربازی امام زمان(عج) عنوان کرد و افزود: پاسداران حریم ولایت وظیفه دارند از انقلاب اسلامی و دستاوردهای ارزشمند و الهی آن در برابر تهدیدات دشمنان اسلام و مسلمانان دفاع کنند.

مسئول نمایندگی ولی‎فقیه در سپاه قمر بنی‎هاشم(ع) با اشاره به اهمیت کانون خانواده در اسلام، افزود: صبر، تحمل و بردباری همسران پاسدار نقش بسزایی در کسب موفقیت آنان در ماموریت‌های محوله دارد.

سرافراز ادامه داد: مجاهدان و انصار آن‌ها در اجر و ثواب جهاد فی سبیل الله سهیم هستند و اگر زحمات خانواده‌های رزمندگان و ایثارگران نبود، این موفقیت‌ها و استقلال و تمامیت ارضی جمهوری اسلامی به دست نمی‌آمد.

وی رزمندگان را یکی از پایه‌های اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: رزمندگان با پیروی از ولایت فقیه و الگوگیری از سرور و سالار شهیدان از روزهای نخست انقلاب اسلامی تاکنون هرچه داشته‌اند در طبق اخلاص قرار داده و بدون هیچ چشم‌داشتی به حفاظت و صیانت از دستاوردهای مادی و معنوی انقلاب اسلامی پرداخته‌اند.

 سرافراز ادامه داد: اکنون پس از گذشت 33 سال از عمر با برکت نظام جمهوری اسلامی، دلاورمردی‌های این ستارگان درخشان آسمان عشق،‌ بیش از پیش تلالو می‌کند و روزبه‌روز ارزش کارشان بیشتر هویدا می‌شود.

در ادامه این همایش، هدایایی به برگزیدگان مسابقات فرهنگی و قرآنی خانواده‌های پاسداران اهدا شد. 

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول