اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران:

اشرافیت اطلاعاتی سربازان امام زمان سبب سربلندی ایران است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اشاره به موفقیت اخیر وزارت اطلاعات در دستگیری عوامل ترور دانشمندان هسته‌ای ایران گفت: اشرافیت اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان سربلندی میهن اسلامی است.

اشرافیت اطلاعاتی سربازان امام زمان سبب سربلندی ایران است

هادی ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری با تقدیر از عملکرد مجاهدت‌های خاموش سربازان گمنام امام زمان(عج) در ارتباط با دستگیری عوامل ترور دانشمندان هسته‌ای اظهار داشت: قاطعیت و سرعت عمل سربازان گمنام امام زمان(عج) ابتکار عمل را از مخوف‌ترین سازمان‌های اطلاعاتی دنیا یعنی موساد گرفت.

وی تصریح کرد: مزدوران سیا و موساد نتوانستند عوامل خود را نجات دهند و این بار نیز برای چندین‌بار توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) نقره داغ شدند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران در ادامه با اشاره به دستگیری ریگی بیان داشت: مزدوران سیا یکبار در قضیه ریگی از وزارت اطلاعات و سربازان مخلص امام زمان(عج) ضرب شصت خوردند و این ضربه در آزادکردن کاردار فرهنگی ایران در پاکستان تکرار شد.

این مسئول در مازندران یادآور شد: سربازان گمنام امام زمان(عج) بر زخم‌های دل مردم ایران به خاطر ترور ناجوانمردانه دانشمندان هسته‌ای مرهم نهادند و از زمانی که مردم مسلمان ما خبر غرورانگیز دستگیری عوامل موساد را شنیدند از شادی در پوست خود نمی‌گنجند.

وی خاطرنشان کرد: تشکرنامه خانواده‌های دانشمندان هسته‌ای از این نیروهای خدوم و مجاهدان خاموش، گویای هزاران نکته پندآموز است که به فضل الهی به پیروزی ملت ایران منجر شد.

ابراهیمی با اشاره به پیچیدگی و گستردگی عملیات دستگیری عوامل موساد بیان داشت: دستگیری عوامل موساد که سابقه چندین قرن کار اطلاعاتی آشکار و پنهان دارند کار آسانی نیست که بتوان به سادگی از کنار آن گذاشت.

وی ادامه داد: این اقدام وزارت اطلاعات یعنی تسلط بر تکنولوژی سیا، موساد و دیگر سازمان‌های اطلاعاتی وابسته به غرب است و مطمئنا اقدام انقلابی سربازان گمنام امام زمان(عج) دشمنان ایران و اسلام را دچار نگرانی جدی کرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران در پایان گفت: وزرات اطلاعات یک سرمایه ملی و ذخیره ولایی برای نظام است.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول