اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل بنیاد مهدویت کرمان:

یاد امام زمان (عج) باید در زندگی جاری باشد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل بنیاد مهدویت استان کرمان گفت: از وظایف اساسی ما در دوران غیبت امام زمان (عج) در گام اول آن توجه است، یعنی یاد امام زمان (عج) همواره باید در زندگی ما جاری باشد.

یاد امام زمان (عج) باید در زندگی جاری باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، حسین خاکساری ظهر امروز در نشست مهدویت در فرمانداری کوهبنان اظهار داشت: در دوران غیبت امام زمان (عج) پنج وظیفه اساسی بر عهده ما است که گام اول آن توجه است، یعنی یاد امام زمان (عج) همواره باید در زندگی ما جاری باشد.

وی افزود: مسئله دوم انس با امام زمان است، پس ما باید سعی کنیم با حضرت مهدی (عج) مأنوس شویم و بدانیم گرچه ایشان را نمی‌بینیم اما در تمام عالم حضور دارند.

خاکساری تصریح کرد: سومین مسئله عهد با امام زمان (عج) و چهارم توسل به ایشان و در نهایت آمادگی و زمینه‌سازی برای ظهور ایشان است.

وی بیان کرد: ما برای رسیدن به این پنج گام باید مطالبی را دنبال کنیم که در آغاز تربیت مربی و کسانی است که بتوانند مهدویت را به بهترین صورت در جامعه گسترش دهند و بعد از آن برگزاری کلاس‌های آموزشی و آشنایی با فرهنگ مهدویت در بین مردم است.

خاکساری با بیان اینکه پخش نشریات مهدویت به ویژه نشریه امان در ادارات و در بین مردم بسیار تأثیرگذار است، عنوان کرد: برگزاری جلسات تعبیرات ظهور و برگزاری طرح انتظار فرهیختگان از مهم‌ترین کارهای پیش رو است.

وی اذعان کرد: بنیاد مهدویت کرمان طرح هزار در هزار را در سطح استان کرمان آغاز کرده و در حال گسترش در تمام شهرستان‌هاست و در این طرح سالانه دو بسته آموزشی در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد که سبب افزایش اطلاعات مردم در مورد مسئله مهدویت می‌شود.

انتهای پیام/آ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول