اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زنجان:

آمریکا "الف" استقلال کشورها را بر نمی‌تابد

خبرگزاری فارس: امام جمعه زنجان گفت: آمریکا و ایادی استکباری آن "الف" استقلال کشورهای جهان را بر نمی‌تابند.

آمریکا "الف" استقلال کشورها را بر نمی‌تابد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی دوشنبه شب در پنجمین همایش تجلیل از فعالان عرصه‌های فرهنگی و دینی استان زنجان، اظهار کرد: آمریکا با استقلال کشورهای جهان مشکل داشته و نمی‌تواند بپذیرد که کشوری براساس فرهنگ و هویت خود در جهان زندگی کند.

وی با بیان اینکه هر جا که بوی استقلال، ریشه‌داری و فرهنگ می‌دهد آمریکا در صدد نابودی آن کشور بر می‌آید، افزود: ثروت فکری، علمی و اقتصادی این کشور دزدی از همه دنیا است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به قلع و قمع مردم اصیل آمریکا تصریح کرد: در حال حاضر این کشور بی‌هویت کدخدای دنیا شده است.

وی با بیان اینکه منافع هر کشوری در داخل مرزهای آن کشور تعریف می‌شود، یادآور شد: آمریکا برای کسب منافع بیشتر آرامش کشورهای جهان را بر هم می‌ریزد.

آیت‌الله خاتمی تصریح کرد: آمریکا، ایران بعد از جنگ جهانی دوم را می‌خواهد که وابسته به این کشور بوده و همه منافع آمریکا را در کشور تامین کند.

وی یادآور شد: هنگامی که جوان مصری پرچم رژیم اسرائیل را از بالای سفارت‌خانه این رژیم در مصر پایین آورد فاتحه این رژیم اشغالگر خوانده شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان بر ضرورت شناخت دشمن تاکید کرد و افزود: فرهنگ دینی در سایه حفظ فرهنگ قرآن و عترت محقق شده و موجب بیمه‌شدن انقلاب اسلامی در برابر توطئه‌های دشمنان می‌شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر مساجد و محراب‌ها کانون دفاع از انقلاب اسلامی هستند، افزود: باید برای توسعه فرهنگی و دینی جامعه تلاش کرد.

آیت‌الله خاتمی تصریح کرد: رهنمودهای تعیین‌کننده مقام معظم رهبری پس از پایان دوران دفاع مقدس بیان‌کننده توطئه دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری متناسب با شرایط و موقعیت‌های مختلف هشدارهای لازم را به جامعه داده‌اند، افزود: دشمن رسما جنگ علیه ایران را اعلام کرده و با تصویب بودجه‌های کلان برنامه‌ریزی‌های خود را انجام می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان ادامه داد: نگرانی آمریکا از مصری است که هنوز استقلال نیافته و اسلام‌گرایی این دولت موجب عزاداری آمریکا شده است.

وی با بیان اینکه اسلام عربستانی خواسته دشمنان است، افزود: اسلام ایرانی بر پایه فرهنگ و ارزش‌های اسلامی مایه ناامیدی دشمنان می‌شود.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول