اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بیله‌سوار:

استقلال کشور با تربیت انسان‌هایی با تفکر تولید ملی محقق می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان کوثر گفت: کشور ما برای رسیدن به اقتصاد پایدار و پویا نیازمند تربیت انسان‌هایی با انگیزه و فکور در امر تولید ملی است.

استقلال کشور با تربیت انسان‌هایی با تفکر تولید ملی محقق می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رسول زیبانژاد پیش از ظهر امروز در همایش فرهنگیان شهرستان بیله‌سوار اظهار داشت: ما امروز از معلمان و فرهنگیان انتظار داریم با تربیت انسان‌هایی فکور، دانش بومی را در کشور گسترش داده و این دانش را به نسل‌های آینده نیز منتقل کنند.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری با درایت و تیزبینی در نامگذاری امسال به نام تولید ملی حمایت از کار و سرمایه ایرانی حجت را بر همگان تمام کرده‌اند.

این مسئول افزود: تلاش در راستای بومی‌سازی دانش و تولید علم ایرانی ما را در رسیدن به منویات مقام معظم رهبری یاری می‌کند.

زیبانژاد نقش آموزش و پرورش و معلمان را در تحقق پیام نوروزی امسال بسیار موثر اعلام کرد و گفت: این الگوگیری باید ابتدا از درون مدارس آغاز شده و در جامعه تسری یابد.

فرماندار بیله‌سوار ماموریت اصلی آموزش و پرورش را پیگیری سند تحول بنیادین ذکر کرد و افزود: در سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش نکته اصلی، معلم و دانش‌آموز بوده و تکریم معلمان و ارج نهادن به مقام والای این قشر زحمتکش از وظایف اصلی دستگاه تعلیم و تربیت است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امام جمعه بیله‌‌سوار نیز در این همایش با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری در زمینه شخصیت وجودی این عالم ربانی سخنانی بیان داشت.

حجت‌الاسلام کریم قیاسی خداوند متعال را اولین معلم بزرگ بشریت دانست و گفت: خداوند پیامبران را برای هدایت و راهنمایی انسان‌ها فرستاده و معلمان به عنوان میراث‌داران این پیامبران الهی‌، وظیفه‌ای خطیر بر گردن دارند.

وی افزود: معلمان احیاگران جامعه بشری بوده و انسان‌ها را به سوی نور و روشنایی هدایت و به آنها حیات و معنویت می‌بخشند.

قیاسی بیان داشت: طرح تحول بنیادین آموزش و پرورش یکی از مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی از آموزش و پرورش کشور بود که با همت مسئولان محقق می‌شود.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول