اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اسکو:

22 بهمن تضمین‌کننده استقلال و آزادی کشور است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان اسکو گفت: در روز 22 بهمن مردم نشان خواهند داد که پشتیبان نظام و ولایت فقیه بوده و این حضور تضمین‌کننده امنیت، استقلال و آزادی کشور خواهد بود.

22 بهمن تضمین‌کننده استقلال و آزادی کشور است

 به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از فرمانداری شهرستان اسکو، محمد آثری در دیدار با هیئت رئیسه و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسکو، حضور مردم در کنار رهبری و مشارکت آنها در صحنه‌های مختلف توسعه و پیشرفت را، نشان از عزت و عظمت و اقتدار ایران اسلامی در صحنه‌های مختلف داخلی و خارجی دانست.

آثری با اشاره به حساسیت راهپیمایی 22 بهمن امسال آن را زمینه‌ای بسیار مناسب برای حضور گسترده آحاد مردم در پای صندوق‌های رای دانست و افزود: در 22 بهمن مردم نشان خواهند داد که پشتیبان نظام و ولایت فقیه بوده و این حضور تضمین‌کننده امنیت، استقلال و آزادی کشور خواهد بود.

فرماندار شهرستان اسکو پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در برابر انواع توطئه‌ها را به برکت خون شهدا و از جان گذشتگی‌های دلسوزان انقلاب عنوان کرد و ادامه داد: با پشتوانه عظیم مردمی مطمئنا در 12 اسفند سال جاری بار دیگر حماسه‌ای عظیم در تاریخ مملکت ایران ثبت خواهد شد و دشمنان نظام بیش از پیش مایوس شده و این انقلاب توفنده‌تر از همیشه در راه رسیدن به آرمان‌های مقدس و ملکوتی خود قدم بر خواهد داشت.

وی حضور مقتدارانه دستگاه دیپلماسی کشور ایران در محافل سیاسی دنیا را به برکت پشتیبانی اقشار مختلف ملت از نظرات و آرمان‌های نظام و انقلاب دانست و تاکید کرد: قطعا دشمنان ایران اسلامی به این نکته از باور رسیده‌اند که این ملت اراده کرده پای خود بایستد و محتاج به بیگانگان نباشد و در این راه از هیچ‌گونه فداکاری دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام/ح30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول