اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بویین‌ زهرا:

بخش کشاورزی تأمین‌کننده اصلی استقلال غذایی کشور است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان بویین ‌زهرا گفت: بخش کشاورزی همواره تأمین‌کننده اصلی استقلال غذایی کشور بوده که باید با حمایت بیشتر زمینه توسعه کشور در این بخش را فراهم کنیم.

بخش کشاورزی تأمین‌کننده اصلی استقلال غذایی کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین ‌زهرا، حجت‌الاسلام محمدهمایون زرینه امروز در دیدار با مرتضی شعبان‌نژاد مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بویین‌ زهرا با بیان اینکه بخش کشاورزی همواره تأمین‌کننده اصلی استقلال و خودکفایی غذایی در کشور است، اظهار کرد: همه مردم و مسئولان باید با بسیج امکانات در راستای تولید حداکثری محصولات کشاورزی گام برداشته و مقدمات خودکفایی کشور را در حوزه کشاورزی فراهم کنند.

وی افزود: لازم است که مدیران و مسئولان اداره جهاد کشاورزی با دغدغه بیشتر و کار مضاعف در زمینه حمایت و توجه بیشتر از کشاورزان و پیشه‌وران موجب ارتقای سطح کشور در عرصه تولیدات کشاورزی شوند.

امام جمعه شهرستان بویین ‌زهرا با بیان اینکه در دین مبین اسلام از کارگران و کشاورزان به عنوان اقشار شریف و زحمت‌کش جامعه یاد شده، بیان کرد: بر همه افراد واجب است که از توان و نیروی حداکثری و تمام عیار خود برای اقتدار و عزت نظام اسلامی استفاده کرده و از هیچ کوشش و سعی فروگذار نکنند.

زرینه رشد شاخصه‌های تولید و بهره‌وری در جامعه را بسیار چشمگیر و فراوان توصیف و اذعان کرد: جمهوری اسلامی به حق از پایان جنگ تحمیلی تاکنون در تمامی زمینه‌ها و عرصه‌ها پیشرفت و توسعه‌ چشمگیری داشته که این مهم نشان‌دهنده عزم راسخ و بلند متولیان و دست اندرکاران برای ادامه کار و تولید در سطح کشور است.

وی با اشاره به نقش نیرو‌های جوان و با نشاط در عمران و سازندگی کشور تصریح کرد: جوانان و نوجوانان به عنوان اقشار ارزشمند و آینده‌ساز کشور امروز با همت و سعی خود در راه استقلال و خودکفایی کشور حرکت کرده و در این مسیر لحظه‌ای درنگ نمی‌کنند.

امام جمعه شهرستان بویین ‌زهرا اضافه کرد: همه موظفیم که حد‌اکثر حمایت و توجه مادی و معنوی را از اقشار با نشاط و انگیزه جوانان داشته باشیم تا زمینه توسعه و جهش همه جانبه کشور در آینده‌ای نزدیک فراهم شود.

زرینه با ارزیابی مطلوب از عملکرد چند ساله مسئولان عمرانی و سازندگی در شهرستان بویین‌ زهرا یادآور شد: امروز همه ما به عنوان پرچمداران میراث گرانقدر امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی وظیفه داریم که با جدیت و تلاش خستگی ناپذیر در مسیر اقتدار آفرینی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در صحنه‌های مختلف و به ویژه در عرصه‌ سازندگی و عمران گام برداشته و موجب شکست دشمنان شویم.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول