اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد شهید استان همدان تأکید کرد

استقلال کشور در گرو تولید داخلی است

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان گفت: با توجه به تحریم‌ها و هجمه‌های دشمن، استقلال کشور در گرو تولید داخلی است.

استقلال کشور در گرو تولید داخلی است

احمد رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از همدان اظهار داشت: با توجه به تحریم ‌ها و هجمه‌های دشمن که از طرق مختلف بر ما اعمال می‌کند یک سری کارها و برنامه‌ها باید در اولویت قرار بگیرد.

وی بیان داشت: سال گذشته مسئله نفت و مسائل مربوط به حاشیه آن این مهم را برای ما روشن کرد که اگر کشوری بخواهد مستقل عمل کند ابتدا باید قادر باشد نیازهای اولیه‌اش را تأمین کند.

رئیس بنیاد شهید استان همدان عنوان کرد: این مسائل به ما ثابت کرد که ضروری است در رابطه با تولید‌های داخلی و صنعتی و سرمایه‌ای یک جهش انقلابی داشته باشیم تا بتوانیم در تمامی عرصه‌ها حرف اول را بزنیم.

وی تصریح کرد: با توجه به آنکه مقام معظم رهبری، امسال را سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامیدند که تمام ارکان کشور بتواند با این جهش کشور را مانند گذشته از بحران‌های احتمالی نجات دهد.

رستمی افزود: بنیاد شهید استان همدان نیز با برنامه‌های مختلف فرهنگی و خدماتی برای خانواده‌های شهدا و ایثارگران سعی دارد در سال جاری که با نام سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی است با استفاده از طیف وسیع نخبگان در جامعه ایثارگری بتواند موثر باشد.

رئیس بنیاد شهید استان همدان اذعان کرد: بنیاد شهید استان با کار مضاعف و تکیه بر جامعه ایثارگری در سال جاری در جنبه‌های مختلف فرهنگی و خدماتی فعالیت می‌کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: فعالیت اساسی بنیاد شهید استان به غیر از فعالیت‌های خدماتی در جهت فعالیت‌های فرهنگی در قالب طرح‌ها و برنامه‌های مختلف است که بیشتر آن در زمینه قرآن است.

انتهای پیام/خ۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول