اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت فوتبال مازندران خبر داد

صعود استقلال ساری به لیگ دسته دوم فوتبال کشور

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت فوتبال مازندران گفت: تیم استقلال ساری با برتری مقابل حریف صعود زودهنگامی به لیگ دسته دوم فوتبال کشور داشت.

صعود استقلال ساری به لیگ دسته دوم فوتبال کشور

محمد هادی خلردی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: تیم فوتبال استقلال ساری برای فصل آینده به عنوان یکی از نماینده‌های مازندران در لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور حضور خواهد یافت.

وی تصریح کرد: این تیم دیروز در هفته هفتم مرحله پلی اف لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور با برتری موفق میزبان خود سه هفته تا پایان این مسابقات صعود زودهنگامی داشته و موفق به لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور صعود کند.

نایب رئیس هیئت فوتبال مازندران گفت: تیم استقلال ساری با درخشش بازیکن جوان خود سجاد ساداتی دو بر صفر میزبان خود تیم مس سونگون تبریز را شکست داد و با 16 امتیاز صعود زود هنگامی به لیگ دسته دوم فوتبال کشور داشت.

وی متذکر شد: هنوز سه هفته از این مسابقات باقی مانده که با توجه به اختلاف پنج امتیازی استقلال ساری با تیم دوم و اختلاف هشت امتیازی با تیم سوم صعود این تیم به عنوان تیم اول یا دوم قطعی شده است.

خلردی با تبریک به کادر فنی، مسئولان و بازیکنان استقلال ساری در پی صعود این تیم به لیگ دسته دوم فوتبال کشور اظهار داشت: با توجه به مدیریت بسیار خوب و بازیکنان جوان و با انگیزه در این باشگاه، قابلیت این تیم برای حضور در لیگ دسته یک فوتبال کشور نیز فراهم است.

وی درباره دو نماینده دیگر مازندران در این رقابت‌ها افزود: دو تیم نیما چمستان و شهرداری بهشهر به تساوی یک بر یک رسیدند و تا حدود زیادی شانس صعود به لیگ دسته دوم فوتبال کشور را از دست دادند.

خلردی در پایان ابراز داشت: در جدول هم‌اکنون نیما چمستان با شش و شهرداری بهشهر با پنج امتیاز به ترتیب در رده‌های چهارم و پنجم جای دارند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول