اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه تفت:

انتخابات لازمه استقلال سیاسی کشور است

خبرگزاری فارس: امام جمعه تفت، انتخابات را لازمه استقلال سیاسی کشور دانست.

انتخابات لازمه استقلال سیاسی کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از تفت، حجت‌الاسلام محمدرضا مدیح عصر امروز در همایش دانشجویی در دانشگاه پیام نور تفت، این مرکز دانشگاهی را از افتخارات علمی، آموزشی و فرهنگی شهرستان تفت دانست.

وی افزود: با توجه به امکانات، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های تفت،‌ امیدواریم هر روز بر افتخارات این واحد دانشگاهی و بر افتخارات شهرستان تفت افزوده شود.

مدیح با اشاره به مواد چشم انداز توسعه شهرستان تفت مبنی بر گسترش مراکز آموزش عالی، بر حمایت جدی از دانشگاه پیام نور این شهرستان تاکید کرد.

وی با اشاره به فعالیت‌ها و سوابق ارزنده دانشگاه پیام نور مرکز تفت در دوران 21 ساله خود، وضعیت آموزشی، فرهنگی و علمی این مرکز علمی را افتخارآمیز خواند.

مدیح خاطرنشان کرد: تولید علم و دانش و تقویت فرهنگ و فرهنگ‌سازی از معیارهای دانشگاه‌های خوب است که در دانشگاه پیام نور مرکز تفت به خوبی محقق شده است.

امام جمعه تفت در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رخداد مهم سیاسی پیش‌رو عنوان کرد: استقلال جامعه و امت اسلامی از ویژگی‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است و این استقلال با تلاش دانشگاه‌ها در تولید علم و روحانیان در تزریق فکر به دست آمده است.

مدیح، انتخابات را لازمه استقلال سیاسی، اقتصادی و فرهنگی کشور دانست و بیان کرد: سلایق سیاسی طبیعت و ماهیت انتخابات و حضور حداکثری اولویت انتخابات است.

وی حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی را زمینه‌ساز نا امیدی دشمنان انقلاب اسلامی از طمع به منابع ایران اسلامی خواند و افزود: با همین انتخابات‌ها هم‌اکنون ایران به انرژی و خودکفایی در تولید سوخت هسته‌ای رسیده است.

امام جمعه تفت با اشاره به جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه منطقه‌ای و بین‌المللی، تحریم‌ها را در انزوای ایران اسلامی بی‌تاثیر دانست و خاطرنشان کرد: شرافت اسلامی، عزت ملی و تحقق قدرت منطقه‌ای و بین‌المللی از ویژگی‌های دولت‌های موفق اسلامی است که ایرانیان به آنها دست یافته‌اند.

مدیح شرایط و موقعیت جمهوری اسلامی ایران در عصر حاضر را بسیار ممتاز دانست و افزود: تولید علم، دانش، تکنیک، تکنولوژی و توسعه فرهنگی از اصولی است که با تلاش دانشگاه‌های ایران اسلامی در راستای استقلال کشور صورت گرفته است.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول