اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل:

سال تولید ملی نمایش اقتدار سربازان عرصه استقلال کشور است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: سال تولید ملی سال به نمایش گذاشته شدن توان و قدرت سربازان پیشرو عرصه استقلال اقتصادی ایران است.

سال تولید ملی نمایش اقتدار سربازان عرصه استقلال کشور است

حسین منوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: ما در حوزه‌های مختلف، فعالیت‌مان را در رسیدن به مرز خودکفایی واقعی ساماندهی کردیم که تشکیل ستاد توسعه عمران روستایی در اجرای ماده 194 قانون برنامه پنجم توسعه، برگزاری کار گروه‌های اشتغال و سرمایه‌گذاری و توسعه بخش کشاورزی در این راستا و با هدف افزایش تولید و بهره‌وری انجام شده است.

وی ادامه داد: در دو سال اخیر با عنایت استاندار اردبیل جلسات و اقدامات زیر‌بنایی در حوزه اداری و برنامه‌ریزی برای رسیدن به رونق کشاورزی، گردشگری و صنعت استان انجام شده است

منوری بیان داشت: تعیین تکلیف نیروهای شاغل به شکل شرکتی، طرحی و قراردادی با هدف ایجاد امنیت شغلی و همچنین حضور مستمر در واحد‌های تولیدی و کارگری به توانمند سازی حوزه کار و کارگر کمک کرده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل در ادامه از راه‌اندازی مجدد شرکت سبلان پارچه اردبیل با اشتغال پنج هزار نفری و تکمیل برخی طرح‌های نیمه تمام با همراهی خوب تیم قوی و پر‌تلاش استانداری اردبیل ابراز خرسندی کرد.

این مسئول ابراز داشت: در دفاع از حقوق کارگران و کارکنان و حتی مدیران، دست‌اندرکاران استان از جان و دل مایه گذاشتند به طوری که در شورای تامین استان اردبیل نیز دفاع حقیقی از حقوق کارگران مدنظر بوده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل در پایان سخنان خود بیان داشت: هر چند با وجود این همه تلاش و کوشش موثر همچنان برخی ضعف‌ها و نقص‌ها وجود دارد اما به نظر می‌رسد در سال جاری با عزم مسئولان بسیاری از موانع برطرف شده و کار و تولید رونقی مضاعف پیدا کند.

انتهای پیام/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول